• تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 14:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 95
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید نظارتی نمایندگان مدیریت توسعه و نظارت امور عمومی معاونت توسعه دانشگاه از دانشکده علوم پیراپزشکی

بازدید نظارتی نمایندگان مدیریت توسعه و نظارت امور عمومی معاونت توسعه دانشگاه از دانشکده علوم پیراپزشکی، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، بازدید نظارتی نمایندگان مدیریت توسعه و نظارت امور عمومی معاونت توسعه دانشگاه از دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر قاسم رجبی واسوکلائی؛ معاون اداری مالی دانشکده و سایر اعضا، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر رجبی در ابتدای جلسه چشم انداز دانشکده علوم پیراپزشکی را سرآمدی در علوم تشخیصی، مراقبتی و فناوری اطلاعات سلامت در منطقه و کشور معرفی و همچنین در خصوص ماموریت‌های این دانشکده به مواردی همچون بهرهگیری از سرمایه انسانی متعهد و کارآمد، استفاده بهینه از امکانات حفظ و ارتقا منابع فیزیکی و انسانی اشاره کرد.
ایشان در ادامه گفت: در دانشکده علوم‌ پیراپزشکی در عین توجه به نوآوری و خلاقیت، اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌دهیم و نگاه ویژه‌ای به استانداردهای علمی و بین‌المللی داریم و بر تامین حقوق گیرندگان خدمت تاکید می‌کنیم.
دکتر رجبی گزارش جامعی در خصوص ارائه خدمات آموزشی پژوهشی بین‌الملل و تشخیصی بر سطح دانشگاه و کشور توسعه فعالیت‌های دانشکده در راستای ایفای نقش مسئولیت پذیری و حضور موثر در جامعه، پیاده سازی الزامات دانشگاه نسل سوم و چهارم، ارتقای کرامت، توانمندسازی و نگهداشت مطلوب و بهره‌گیری از مدیریت مشارکتی و افقی منابع انسانی در سطح درون دانشگاه و خارج از دانشگاه، برنامه‌های تحولی آموزشی، فرهنگی و دانشجویی در حوزه علوم تشخیصی، مراقبتی و فناوری اطلاعات سلامت، راه‌اندازی و افزایش ظرفیت خدمات تشخیصی؛ همچون راه‌اندازی دستگاه فلوسایتومتری در دانشکده، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در دانشکده، ارائه داد.
ایشان همچنین مطالبی در خصوص استراتژی‌ها و راهبردهایی که برای خلق منابع جدید به کار برده شده و همچنین مدیریت هزینه‌ها در راستای انجام تعهدات دانشکده در حوزه صیانت از منابع فیزیکی و مالی بیان نمود.
وی در ادامه در گزارش پیشرفت فعالیت های حوزه اداری و مالی به مواردی همچون؛ پیشرفت بازسازی ساختمان آزمایشگاه دارالفنون، آزمایشگاه استاندارد دانشکده سبز، توسعه روابط انسانی مطلوب بر اساس شاخص‌های حقوق شهروندی، چابک سازی ساختارهای دانشکده، بهینه سازی و بهسازی فضاهای دانشکده و هماهنگی‌ها و تفاهم‌نامه های تحولات درون و برون سازمانی، اشاره کرد.
معاون اداری مالی دانشکده همچنین از چالش های موجود در واحد پشتیبانی از جمله کمبود فضاهای فیزیکی پرسنلی، رفاهی، اشتراکی و دانشجویی، عدم تناسب فضای فیزیکی با کارکرد دانشکده در حوزه آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری، فرسودگی فضای فیزیکی و مستهلک بودن تجهیزات، سخن گفت. وی در ادامه در خصوص مدیریت پدافند غیرعامل و راهکارهای مقابله با بلایای طبیعی با اعضای حاضر در جلسه به مشورت و تبادل نظر پرداخت.
اعضای حاضر در جلسه نیز ضمن بررسی موارد مختلف در خصوص نقطه نظرات خود و ارائه راهکار های مفید گفتگو کردند. پس از آن نمایندگان معاونت توسعه دانشگاه از واحد های اداری، مالی، تاسیسات، خدمات و انبار بازدید به عمل آوردند.

  • گروه خبری : معاونت مالی اداری
  • کد خبر : 265892
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری