جمعه 23 شهریور 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 23:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام قدردانی رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز کارمند

دکتر شعبان علیزاده، رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی از تلاش های تمامی کارکنان دانشکده قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند از زحمات و تلاش های کارکنان این دانشکده قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان‌ها و نهادها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت رسانی به مردم است. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان­ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاهی ما نیز مسئولیت­های سنگینی به عهده کارمندان پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع بدون همت و همراهی این عزیزان موفق نیست و به ثمر نخواهد رسید.چهارم شهریور که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده، یادآور تجلیل از انسان های شریف و شایسته ای است که بدون شک نیت ایشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال است و چه زیباست خدمتی که با هدفی والا در راستای ارتقای سلامت آحاد جامعه باشد.اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات تمام همکاران دانشکده علوم پیراپزشکی قدردانی می نمایم و از خدای متعال، سلامتی، عزت و توفیق روزافزون برای این عزیزان، مسئلت دارم.

دکتر شعبان علیزاده

رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276038
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *