دوشنبه 19 شهریور 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/05/09 - 11:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 199
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ به مناسبت روز ملی اهدای خون

رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ در پیامی فرارسیدن روز ملی اهدای خون و روز تاسیس سازمان انتقال خون را تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم پیراپزشکی ، دکتر شعبان علیزاده  در پیامی فرارسیدن روز ملی اهدای خون و روز تاسیس سازمان انتقال خون را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"ومن احیاها فکانّما احیاالنّاس جمیعاً

امروزه پیشرفت روزافزون کشور در حوزه علوم پزشکی و توانمندی حرفه‌ای در درمان بیماری‌ها موجب شده است نیاز به خون و فرآورده‌های خونی بیش‌ازپیش شود.

یکی از اساسی‌ترین گام‌ها برای درمان بیماری‌ها، تأمین خون سالم و کافی است که با زحمات کارکنان پرتلاش سازمان انتقال خون و مشارکت وصف‌ناپذیر مردم در مراجعه به این سازمان و اهدای خون سالم در طول سال زمینه‌ساز رشد روزافزون نظام سلامت و حفظ جایگاه ارزشمند انتقال خون شده است.

این‌جانب فرارسیدن روز ملی اهدای خون و روز تاسیس سازمان انتقال خون را به‌تمامی عزیزانی که با اهدا مستمر خون خود، فرشته نجات هم‌وطنان نیازمند به دریافت خون شده‌اند تبریک عرض نموده و از تلاش‌های تمامی همکاران زحمت‌کش که در همه ساعات شبانه‌روز در تأمین خون و فراورده‌های خونی موردنیاز بیماران را بر عهده‌دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

دکتر شعبان علیزاده

رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی 

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • گروه خبری : حوزه ریاست,هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 272981
کلمات کلیدی
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *