یکشنبه 15 مهر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 08:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 303
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

دکتر مهدی ابراهیمی بر تقوا، حفظ اخلاق اسلامی، تمرکز بر رشد فردی و غنیمت شمردن لحظات تاکید کرد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی جلسه معارفه مسئول بسیج دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر ابراهیمی، کار کردن در حوزه دانشجویی در کنار اساتید را یک نعمت و موهبت الهی دانست و بر تقوا، حفظ اخلاق اسلامی، تمرکز بر رشد فردی و غنیمت شمردن لحظات تاکید کرد.
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر، فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت و در ادامه در خصوص علیرضا زیاری؛ مسئول سابق بسیج دانشکده علوم پیراپزشکی به عنوان فردی ساعی، زحمتکش، دغدغه مند مسائل دانشجویان و دانشکده و پیگیر در پیشبرد فرایندهای فرهنگی و مذهبی یاد کرد و افزود: ایشان همواره در رویدادهای مذهبی، جهادی و فرهنگی دانشکده فعال بوده و نقش مهمی در برگزاری آنها داشته که این باعث مباهات و افتخار است و امیدوارم در دوره جدید نیز این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.
رئیس دانشکده همچنین گفت: بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک فرهنگ، باور و مکتب است و امیدوارم با همت جوانان مستعد و کوشا شاهد رویدادهای ارزشمندی هم برای دانشگاه و هم برای کشور عزیزمان باشیم.
وی از حسین پیرهادی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشکده به عنوان فردی با اخلاق، مبادی آداب، بسیار پرشور فعال یاد کرد و افزود: ایشان بسیار برنامه مدار است امیدوارم این قبول مسئولیت با بهترین اتفاقات و ثمره ارزشمند برای دانشکده و دانشگاه همراه باشد و قطعاً دانشکده در تمام فعالیت‌ها و رویدادها در کنار بسیج دانشجویی خواهد بود. وی ادامه داد: بسیج دانشجویی در بسیاری از رویدادهای فرهنگی دانشکده به عنوان تیم اجرایی، فعال و کمک کننده بوده است و همچنین کانون شهید احمد رحیمی نیز با دارا بودن ظرفیت همکاری بالایی در تمام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دانشجویی در کنار بسیج دانشجویی دانشکده بوده است.
دکتر علیزاده در ادامه با اشاره به تنوع رشته‌های تحصیلی در دانشکده علوم پیراپزشکی، توضیحاتی در خصوص توسعه ارائه خدمات اطلاع رسانی، علوم مراقبتی، خدمات تشخیصی و پاراکیلینیک در دانشکده علوم پیراپزشکی بیان کرد. وی همچنین با اشاره به برخی چالش‌های موجود از اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص رفع این مشکلات مطالبی را بیان نمود و افزود: امیدواریم با حضور فعال شما عزیزان، مسیر رسیدن به این اهداف روز به روز هموارتر شده و دانشکده شاهد رویدادها و فعالیت‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف باشد.
دکتر قاسم رجبی؛ معاون اداری مالی دانشکده، گفت: دانشکده علوم پیراپزشکی به عنوان یکی از دانشکده های برتر از لحاظ اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی-هنری می‌تواند در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش خود را ایفا کند. وی افزود: معاونت اداری مالی دانشکده از هیچ کمکی در پیشبرد امور و رویدادهای فرهنگی، مذهبی و هنری شما عزیزان دریغ نخواهد کرد.
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده از زحمات آقای زیاری تشکر کرده و گفت: امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و در کنار دانشجویان جدید تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و باعث تعالی و پیشرفت دانشجویان شوید.
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده نیز از زحمات آقای زیاری در این مدت قدردانی کرد و همچنین از آقای پیرهادی به عنوان فردی خوش برخورد و بسیار فعال یاد کرده و برای وی آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون در مسئولیت جدید داشت.
دکتر افضل شمسی ؛ مشاور اجرایی و فرهنگی دانشکده نیز ضمن تبریک و آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه دانشجویان فعال، افزود : ترویج فرهنگ بسیجی در تمام حوزه‌های فردی، اجتماعی و آموزشی، امری مهم است.
دکتر فاطمه شیخ شعاعی ؛ مدیر گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشکده در ابتدای سخنان خود فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت و نیز بر تمرکز و تلاش در سرآمد بودن اعضای دانشجویان بسیجی در تمامی حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید کرد و سپس آمادگی این گروه آموزشی دانشکده را در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای پژوهشی اعلام کرد.
حمیدرضا سلامت ؛ مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه، گفت: دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی همواره در تمام ابعاد فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی فعال بوده اند
وی بر همت جمعی در توسعه اخلاق و رفتار بسیجی در بین دانشجویان تاکید کرد.
زیاری؛ ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه، گفت: مفتخرم که در دانشکده علوم پیراپزشکی فعالیت داشته و در این مدت صبر، بردباری و تلاش از جمله گرانبهاترین مواردی است که در کنار اساتید و دانشجویان این دانشکده آموخته ام و برای مسئول جدید بسیج برادران دانشکده نیز آرزوی سربلندی موفقیت دارم.
پیرهادی؛ نیز از تمامی اعضا تشکر کرده و آرزوی تجربه بهترین رویدادها و روزهای فرهنگی و مذهبی در سال آتی در کنار تمام اساتید، مسئولین و دانشجویان داشت.
سپس دانشجویان حاضر ایده‌ها و پیشنهادات خود در این حوزه را بیان کرده و به مشورت و تبادل نظر با سایر اعضا پرداختند و در ادامه از مسئول پیشین و جدید بسیج برادران دانشکده علوم پیراپزشکی تقدیر به عمل آمد.
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 252238
مرضیه خضری
Author:

مرضیه خضری

تصاویر

Theme settings