سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 07:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر علیزاده: همکاران خدمات قشری هستند که خالصانه و بدون هیچ کم کاری فعالیت کرده و نقش مهمی را در تیم پشتیبانی ایفا می‌کنند

نشست صمیمانه ریاست دانشکده علوم پیراپزشکی با کارکنان واحد خدمات در روزهای آخر سال جاری برگزار شد.

نشست صمیمانه ریاست دانشکده علوم پیراپزشکی با کارکنان واحد خدمات در روزهای آخر سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست صمیمانه ریاست دانشکده علوم پیراپزشکی با کارکنان واحد خدمات در روزهای آخر سال جاری با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده، دکتر قاسم رجبی؛ معاون اداری مالی، صفورا امیدی؛ سرپرست واحد مالی افسانه ترکمانی؛ رئیس امور اداری، محمد نیک پور، مدیر امور عمومی دانشکده و سایر اعضا، شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و التماس دعا، پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک گفته و افزود: خداوند را شاکرم که فرصتی شد بار دیگر در کنار هم جمع شویم تا از زحمات شما عزیزان تشکر به عمل آوریم. سپس گفت: امیدوارم سالی که گذشت با همه فراز و نشیب‌ها 
سالی پر از تجربه‌های ارزشمند و روزهای خوش برایتان بوده باشد.
وی در ادامه گفت: همکاران خدمات قشری هستند که خالصانه و بدون هیچ کم کاری فعالیت کرده و نقش مهمی را در تیم پشتیبانی ایفا می‌کنند.
ایشان همچنین پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانشکده در سال جاری را مدیون تلاش‌های تیمی همه اعضای خانواده دانشکده علوم پیراپزشکی دانست و افزود: کار های دانشکده با سرعت و کیفیت بسیار خوبی پیشرفت کرده و به نتیجه‌های مهمی دست یافته است که انشاالله با همین همت و تلاش ادامه خواهد داشت. امیدوارم که سال جدید سالی پر از اتفاقات شیرین و با روزیه فراوان برای شما باشد.
دکتر رجبی، هدف از برگزاری این جلسه را قدردانی و تشکر از زحمات بی دریغ همکاران در این واحد بیان کرد و سپس با اشاره به فرارسیدن ماه پربرکت رمضان برای همه همکاران آرزوی قبولی نماز و روزه آنان در درگاه حق داشت.
 وی در ادامه گفت: نقش همکاران خدمات نقشی بسیار تاثیرگذار بوده و تلاشگران این حوزه بسیار زحمتکش و با صبر و حوصله به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ما نیز همواره در جهت افزایش ارزش گذاری اجتماعی و قدردانی از این عزیزان قدم برمی‌داریم. 
سایر اعضا نیز ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از تمامی زحمات همکاران خدمات در سال جاری پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.
  • گروه خبری : معاونت مالی اداری
  • کد خبر : 262367
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری