• تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 00:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 381
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر علیزاده: محرم یادآور درس آزاده زیستی و آزاده اندیشی از امام حسین (ع) است.

نشست هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) برگزار شد.

نشست هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه 1 مرداد 1402 در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای صحبت های خود ضمن بیان تسلیت به مناسب فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: امیدوارم عزاداری های خالصانه تمام همکاران خانواده بزرگ علوم پیراپزشکی مورد قبول درگاه حق واقع شود. محرم یادآور درس آزاده زیستی و آزاده اندیشی از امام حسین (ع) است. امیدوارم این آزادگی، صداقت، شهامت و کار صادقانه در زندگی همه ما ساری و جاری باشد و از ریا، دورویی، منفعت طلبی و دنیا دوستی حذر کنیم و بر رعایت حق الناس اهتمام ویژه داشته باشیم. این نکته را ابتدا به خودم متذکر می شوم که در این ایام، بزرگترین درسی که باید در خاطر داشته باشیم و به آن عمل کنیم، این است که هیچ گاه به خاطر منافع شخصی خود، منافع دیگران را تضییع نکنیم و در اجرای این مهم به یکدیگر تذکر دهیم.
وی همچنین از زحمات همکاران معاونت دانشجویی فرهنگی، واحد روابط عمومی و کانون بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشکده به دلیل اقدامات انجام شده در راه تعظیم شعائر حسینی مانند فضاسازی های محیطی و برپایی مراسم زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم قدردانی کرد.
پیگیری بازسازی و بهسازی ساختمان های دانشکده، بخش دوم صحبت های رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی را به خود اختصاص داد. دکتر علیزاده با تاکید بر اینکه، تابستان فرصت طلایی برای اقدامات عملیاتی در مورد بازسازی و بهسازی ساختمان های دانشکده است، از اعضای هیئت رئیسه خواست تا به صورات روزانه امور مرتبط را پیگیری نمایند و از این فرصت مناسب نهایت استفاده را داشته باشند. 
وی همچنین در ادامه صحبت های خود نکاتی را درخصوص اصول مدیریت درآمدهای حوزه بین الملل دانشکده، پوشش مالی پایان نامه ها و طرح های پژوهشی و تامین تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه ها و مراکز مهارتی مطرح نمود.
رئیس دانشکده در پایان از زحمات همکاران معاونت آموزشی در برگزاری آزمون های پایان سال تحصیلی تشکر کرد و درباره گزارش تدوین شده برگزاری آزمونها نکاتی عنوان کرد.
در ادامه این نشست، مصوبات جلسات گذشته هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی، میزان پیشرفت مصوبات و نقاط ضعف و قوت اقدامات انجام شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا نظرات خود را مطرح کردند.
استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد اساتید و مدرسین در سال تحصیلی گذشته، همکاری با دانشگاه USQ استرالیا، مدارس تابستانه بین الملل، مهارتکده علوم پیراپزشکی، برگزاری منظم شورای پژوهشی دانشکده، بهسازی نمازخانه های دانشکده، جلب حمایت خیرین سلامت، تامین تجهیزات آموزشی مورد نیاز، بازبینی عملکرد دفتر توسعه آموزش دانشکده و برگزاری کارگاه های فناورانه از مهمترین مسائل مطرح شده در این بخش بود.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 240550
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *