• تاریخ انتشار : 1402/07/08 - 07:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 229
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی

دکتر علیزاده از تجربه موفق استفاده از ظرفیت نیروی جوان در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در دانشکده علوم پیراپزشکی سخن گفت

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده، رئیس دانشکده و سایر اعضا، سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه بر نکاتی همچون لزوم انجام حضور غیاب توسط اساتید و رعایت مفاد آیین نامه پوشش حرفه‌ای تاکید کرد. 
 رئیس دانشکده سپس از لزوم پیگیری منظم و مداوم برنامه عملیاتی تا پایان سال و مشارکت همه واحدهای دانشکده در پیشبرد این اهداف سخن گفت. 
وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری ها و زحمات کارکنان و دست اندرکاران در روند بازسازی ساختمان شماره ۲ دانشکده گفت: 
پیگیری و هموارسازی مسائل مربوط به این بازسازی توسط واحد های مربوطه در دانشکده امری بسیار مهم است. 
ایشان با اشاره به برگزاری مدون کارگاه های آموزشی توسط مهارتکده علوم پیراپزشکی (دارالفنون) گفت: با توجه به تجربه موفق استفاده از ظرفیت نیروی جوان در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، لزوم هماهنگی و برنامه ریزی منسجم در جهت گسترده تر شدن این فعالیت ها، مطرح می‌شود. 
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در آماده‌سازی کلاس‌های آموزشی برای سال تحصیلی جدید، گزارش جامعی از شرایط و ظرفیت این کلاس‌ها، ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد جدید الورود و برگزاری مصاحبه داوطلبین فوریت های پزشکی کنکور سراسری ۱۴۰۲، ارائه داد. 
ایشان همچنین نکاتی در خصوص فراخوان جذب اعضای هیئت علمی، فرایندهای مرتبط با دانشجویان مهمان و همچنین برگزاری کارگاه‌های دفتر مطالعات و توسعه دانشکده برای نیمه دوم سال بیان کرد.
وی در ادامه از حضور دانشجویان مقطع دکترای رشته هماتولوژی از ترم آینده و همچنین برگزاری جلسه مشترک با دانشجویان دکتری در آینده نزدیک خبر داد. 
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده ضمن ارائه گزارشی از برگزاری شورای بین‌الملل دانشگاه به میزبانی دانشکده پرستاری و مامایی از برگزاری دورهمی دانشجویان بین الملل در آینده نزدیک خبر داد. 
وی همچنین در خصوص لزوم حضور اساتید مدعو خارجی در تمام گروه‌های آموزشی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت برگزاری کارگاه‌های ویژه دانشجویان بین‌الملل با همکاری مهارتکده علوم پیراپزشکی (دارالفنون) و کنگره یک روزه مجازی در حوزه‌های روز دنیا مطالبی را بیان کرد. 
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده در ابتدای سخنان خود بر لزوم حضور مدیران میانی در معاونت‌های دانشکده تاکید کرد و از برگزاری جلسات انتقال تجربیات ماموریت های آموزشی اساتید در آینده نزدیک خبر داد. 
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده در خصوص اقدامات لازم برای فضاسازی مرتبط با رعایت مفاد آیین نامه پوشش حرفه‌ای و لزوم همکاری اساتید در اجرای این آیین نامه، مطالبی را مطرح کرد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 247202
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *