سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 11:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست صمیمانه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با نمایندگان دانشجویان رشته‌های آموزشی دانشکده

نشست صمیمانه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با نمایندگان دانشجویان رشته‌های آموزشی دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست صمیمانه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با نمایندگان دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ارائه گزارش روند پیشروی مطالبات دانشجویان و بیان مسائل و مشکلات موجود تشکیل شده بود، دکتر علیزاده ضمن تشکر از حضور تمام نمایندگان دانشجویان بر تعامل بیشتر و سازنده اساتید و دانشجویان در راستای پیشرفت و ارتقای وضعیت موجود تاکید کرد.
وی با اشاره به محدودیت فضای فیزیکی در دانشکده به عنوان یک مشکل اساسی در خصوص روند بهسازی کلاس‌ها و واحدهای مختلف دانشکده مطالبی را بیان نمود.
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده با تاکید بر همفکری و تعامل بین اساتید و دانشجویان این مهم را در روند حل دغدغه‌ها و مسائل بسیار حائز اهمیت دانست.
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده گفت: سعی بر این است که این جلسات به صورت مدون انجام شود سپس افزود: همکاری بیشتر با تشکل‌ها و فرایندهای دانشجویی بسیار ارزشمند است.
دکتر افضل شمسی ؛ مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه، حضور در این جلسات را فرصتی برای بیان دغدغه‌های دانشجویان دانست و سپس گفت: انشاالله با کمک و یاری یکدیگر در حل تمامی مسائل تلاش خواهیم کرد

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 264447
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری