• تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 14:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نشست داخلی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی با هدف جمع بندی فعالیت های سال جاری و برنامه ریزی برای سال آینده

نشست داخلی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی با هدف جمع بندی فعالیت های سال جاری و برنامه ریزی برای سال آینده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست داخلی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی با هدف جمع بندی فعالیت‌های سال جاری و برنامه ریزی برای سال آینده با حضور دکتر سید هادی موسوی؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده و سایر اعضا، چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در این معاونت برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها و برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۲، درخصوص برگزاری برنامه‌های جامع، متنوع و مفرح هم راستا با برنامه عملیاتی ۴ ساله دانشکده علوم پیراپزشکی در حوزه دانشجویی فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین دکتر موسوی، تاکید کرد؛ علیرغم همکاری کامل دانشکده، تامین منابع مالی انجام فعالیتهای فرهنگی چالش اساسی در این زمینه محسوب می شود.

به روز رسانی فرآیندهای دانشجویی فرهنگی، ارائه گزارشات ماهانه، برنامه ریزی برای جلب حمایت خیرین، برگزاری برنامه‌هایی با محوریت سلامت جسم و روان و گرامیداشت مناسبتهای ماه اسفند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

  • گروه خبری : معاونت مالی اداری
  • کد خبر : 260670
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری