یکشنبه 15 مهر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 10:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 215
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری نخستین جلسه ساعت فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی در سال ۱۴۰۲

نخستین جلسه ساعت فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی با موضوع آشنایی با رشته فوریت‌های پزشکی، آینده تحصیلی و شغلی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، نخستین جلسه ساعت فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی با موضوع آشنایی با رشته فوریت‌های پزشکی، آینده تحصیلی و شغلی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده، با حضور دکتر افضل شمسی ؛ سرپرست مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده و سایر اعضا، چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر موسوی در ابتدای جلسه ضمن تبریک به دکتر شمسی،آرزوی موفقیت روز افزون و سربلندی در مسئولیت جدید برای وی داشت و در ادامه بر استفاده دانشجویان از تجربیات و سخنان وی تاکید کرد. ایشان همچنین توضیحاتی در خصوص برگزاری منظم جلسات ساعت فرهنگی در هر هفته بیان نمود و بر شرکت تمام دانشجویان مربوطه در هر هفته و غنیمت دانستن این فرصت نکاتی را خاطرنشان کرد.
دکتر شمسی ضمن خوش آمدگویی به همه دانشجویان، گفت: امیدوارم برگزاری منظم جلسات ساعت فرهنگی مایه مباهات و رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی در میان شما باشد. وی در توضیح ماهیت رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی از آن به عنوان رشته‌ای بسیار مهم، حساس و تعیین کننده یاد کرد. ایشان همچنین بر رعایت اخلاق حرفه‌ای در تمام مراحل تحصیل و کار و میزان اهمیت آن در مواقع مواجهه با بیمار تاکید کرده و توضیحاتی در این خصوص بیان نمود. دکتر شمسی در ادامه توضیحات جامعی در خصوص حساسیت‌های مواجهه با بیمار، زمینه‌های رشد پژوهشی، تحصیلی و کاری و آینده شغلی این رشته، ارائه داد.
دکتر معصومه مالک ؛ عضو هیئت علمی گروه فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی بر دانش اندوزی مستمر در زمان تحصیل و کار تاکید کرده و توضیحاتی در خصوص شرایط شغلی و ویژگی‌های کارکنان فوریت‌های پزشکی در کشور بیان کرد.
محمد معین افشاری؛ مدیر دانشجویی فرهنگی دانشکده، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشکده علوم پیراپزشکی، عضویت در خانواده بزرگ علوم پزشکی تهران را به آنان تبریک گفت. سپس در خصوص ماهیت برنامه ساعت فرهنگی و اهمیت امور اجتماعی فرهنگی و فوق برنامه ها در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان، مطالبی را بیان نمود. وی در ادامه بر اهمیت اخلاق حرفه ای و تاثیر آن در موفقیت در مراحل مختلف تحصیلی و کاری دانشجویان تاکید کرده و از گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و دکتر شمسی، بسیج دانشجویی، انجمن فوریتها و دانشجویان گروه برلی همکاری در برگزاری این جلسه، تشکر کرد.
در ادامه نیز دانشجویان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و ایده‌های خود در خصوص پیشرفت و ارتقای رشته فوریت پزشکی پیش بیمارستانی، پرداختند.
 
 
 

 

 
 
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 252270
مرضیه خضری
Author:

مرضیه خضری

تصاویر

Theme settings