• تاریخ انتشار : 1402/07/01 - 08:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1374
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مصاحبه رشته فوریت های پزشکی داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مصاحبه حضوری رشته فوریت های پزشکی داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، مصاحبه داوطلبین رشته فوریت های پزشکی به همت معاونت آموزشی و گروه آموزشی هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پیراپزشکی، همکاری مدیریت تربیت بدنی و مدیریت مرکز آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مدت 3 روز از یکشنبه ۲۶ شهریور تا چهارشنیه ۲۸ شهریور  ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این مصاحبه داوطلبان مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده ابتدا با حضور در ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات، مرحله اول مصاحبه خود را طی کردند و سپس برای انجام تست های آمادگی جسمانی به مجموعه ورزشی شهید چمران دانشگاه مراجعه نمودند.
دکتر عظیمه جعفری رئیس اداره آموزش و تحقیقات تخصصی سازمان طب اورژانس، دکتر مجتبی نیازی نماینده مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، دکتر امیر صدیق نماینده سازمان اورژانس کشور، خانم خسروانجم  روانشناس، دکتر افضل شمسی سرپرست گروه هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی، دکتر معصومه مالک، دکتر محمد سورانی و دکتر مجتبی نصیری از اعضا هیئت علمی این گروه آموزشی، دکتر عباس عطوف و دکتر ژاله حسینلو از پزشکان معرفی شده از دانشگاه، تیم علمی در فرایند این مصاحبه را تشکیل دادند.
این مصاحبه در 6 ایستگاه مطابق دستور العمل استاندارد مصاحبه های فوریت های پزشکی شامل ثبت نام و تایید هویت، قد و وزن، معاینات جسمی ، روان سنجی، صلاحیت عمومی و آمادگی جسمانی بود که ۱۵۸ نفر آقا و ۲۶۱ نفر خانم جهت مصاحبه دعوت شده بودند و از ساعات ابتدایی روز ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور در آزمایشگاه جامع، روند مصاحبه خود را آغاز نمودند.
دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی ضمن بازدید از فرآیند برگزاری مصاحبه بر اهمیت این رشته و لزوم سنجش این داوطلبان درغالب مصاحبه تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به همراهی و همکاری آزمایشگاه جامع تحقیقات و مدیریت تربیت بدنی از مسئولین همکاران این واحد ها و همچنین مدیریت مجموعه ورزشی شهید چمران قدردانی کرد و برای تمام همکاران این واحد ها آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود.
دکتر حسن نوری ؛معاون آموزشی و اعتبار بخشی سازمان اورژانس کشور، رئیس بورد رشته فوریتهای پزشکی و تیم همراه در روز دوم و همچنین دکتر محمد اسماعیل توکلی؛ رئیس اورژانس تهران و تیم همراه در روز سوم از روند این مصاحبه بازدید به عمل آوردند.
 
نتایج مصاحبه پس از بررسی های تخصصی توسط تیم علمی به سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور ارسال خواهد شد.
  • گروه خبری : هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 246654
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

مصاحبه حضوری رشته فوریت های پزشکی داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *