• تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 08:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان دانشکده علوم پیراپزشکی سه شنبه 22 خرداد

مراسم تکریم از همکاران بازنشسته دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 22 خرداد برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم پیراپزشکی مراسم تکریم از بازنشستگان دانشکده   که به افتخار بازنشستگی نائل شدند با حضور   رئیس دانشکده ومعاونین و  جمعی از مدیران دانشکده   برگزار گردید.

در این مراسم دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده ضمن قدردانی از سی سال زحمات  همکاران بازنشسته دانشکده گفت:   این   عزیزان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند و با توکل به خدا، در کنار سایر همکاران پرتلاش خود، واژه ارزشمند ایثار را به تصویر کشیدند و اینک با کوله باری از تجربه فرصت خدمت را به دیگران می‌سپارند.

دکتر صفدری مدیر گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های همکاران بازنشسته گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود.

دکتر قاسم رجبی واسوکلائی ، معاون اداری مالی دانشکده، گفت: تعهد و تعلق سازمانی که در دانشکده بین همکاران وجود دارد بی‌نظیر و مثال زدنی در سطح دانشگاهست و اعضای دانشکده علوم پیراپزشکی در کنار هم به عنوان یک خانواده پرمهر در راستای اهداف اصلی دانشکده گام برمی‌دارند سپس خطاب به بازنشستگان گفت: شما به مرحله ارشدیت رسیدید و ما برای مدیریت دانشکده و همچنین یادگیری مستمر سازمانی به وجود شما نیازمندیم و در ادامه نیز برای آنان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی در دوره جدید زندگی را داشت.

  همچنین دکتر سید هادی موسوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده گفت: که دانشکده در مسیر پیشرفت خود مدیون تلاش­ ها و فعالیت­ های کارکنان خدوم خود است.

 

همچنین در این آیین، خانم دکتر ناهید عین الهی، دکتر فریبا نباتچیان و دکتر لیلا شاهمرادی و دکتر فاطمه شیخ شعاعی ضمن تبریک و تقدیر از همکاران بازنشسته، براهمیت این دوران و شروع دوره جدید از زندگی تاکید کردند و در ادامه همکارانی که به مقام بازنشستگی نائل شده بودند مطالبی در مورد اهمیت تعهدسازمانی و تجربیات دوران خدمت خود بیان کردند.

در پایان مراسم، با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از همکاران بازنشسته  تجلیل بعمل آمد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,معاونت دانشجویی فرهنگی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 268254
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری