سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 07:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره توانمندسازی اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

توانمندسازی اساتید و دانشجویان گروه هوشبری و اتاق عمل با تدریس دکتر افضل شمسی؛ مدیر گروه آموزشی هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پیراپزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، دوره “توانمندسازی اساتید و دانشجویان” با تدریس دکتر افضل شمسی؛ مدیر گروه آموزشی هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، در این دانشگاه برگزار شد.
این دوره با برگزاری کارگاه های مدیریت راه هوایی پیشرفته و اورژانس‌های بیهوشی در اتاق عمل و روش‌های نوین تدریس و ارزشیابی انجام شد، در بخش اول مطالبی در خصوص فرصت‌ها و آینده شغلی و تحصیلی رشته اتاق عمل و هوشبری در ایران و سایر کشورها ارائه شد. در ادامه مطالب جامعی در خصوص مدیریت هوایی پیشرفته و اورژانس‌های بیهوشی در اتاق عمل به صورت عملی و تئوری ارائه شد.در کارگاه عصر، روش‌های نوین تدریس و ارزشیابی موثر ارائه گردید.در حاشیه این دوره، طی جلسه‌ای با ریاست دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه و مدیران گروه‌های آموزشی مربوطه،باتوجه به ظرفیت و توانمندی قابل قبول در این دانشگاه خصوصا اعضای هیات علمی گروه هوشبری و اتاق عمل، برقراری سطح آموزشی مناسب ارزیابی شد و سپس اعضای حاضر به بررسی راهکارهای افزایش تعاملات بین دانشگاهی پرداختند و مقرر شد که این همکاری‌های دو طرفه اساتید در دو دانشگاه و همچنین در برگزاری همایش‌ها و کنگره‌ها ادامه‌دار باشد. به علاوه اعضای حاضر در خصوص روش‌های نوین آموزش و ارزیابی موثر دانشجویان از جمله ساختار لاگ بوک‌ها و شیوه پیاده‌سازی و اجرای آزمون‌های پایان دوره رشته‌های اتاق عمل و هوشبری، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

  • گروه خبری : هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 261250
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری