سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 14:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 71
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی یکشنبه 1403/02/02

دومین جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی یکشنبه 1403/02/02 برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسه برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه فرا رسیدن روز ملی آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی و همچنین هفته سلامت را تبریک گفت و از زحمات تمامی همکاران در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه ایشان گزارشی از حضور دکتر حسین قناعتی ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی در دانشکده علوم پیراپزشکی بیان نمود.
رئیس دانشکده با اشاره به لزوم بازبینی برنامه عملیاتی ۴ ساله توسط هر معاونت، بر ارائه گزارش پیشرفت اقدامات و اهداف دانشکده در هر واحد تاکید کرد.
ایشان همچنین ضمن تاکید بر افزایش فعالیت‌های بین‌المللی و بین‌المللی‌سازی دانشکده، از ‌تلاش‌ها و فعالیت های گروه آموزشی هوشبری جهت دستیابی به موفقیت‌های ارزشمند در این امر قدردانی کرد.
در ادامه در خصوص برگزاری زنگ نشاط و سلامت به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، با اعضای حاضر به مشورت و تبادل نظر پرداخت.
دکتر قاسم رجبی؛ معاون اداری مالی دانشکده گزارشی از برگزاری کمیته نیروی انسانی با هدف نظارت بر عملکرد مطلوب و بهینه‌سازی نیروی انسانی و همچنین همکاری با معاونت‌های مختلف در جهت احصا نیازها در حوزه‌های بهینه‌سازی فضای آموزشی، تاسیساتی و فناوری اطلاعات، رفاهیت دانشجویان و تکریم کارمندان در پیگیری تفاهمنامه مالی ارائه داد. ساماندهی مرخصی‌های استحقاقی و استعلاجی، ضرورت نگهداشت تجهیزات اداری، خدمات عمومی و نظافت دانشکده و سیاست‌های لازم جهت ایجاد سازمان بدون کاغذ از دیگر موارد مطرح شده توسط دکتر رجبی بود.

دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده ضمن تبریک روز علوم آزمایشگاهی و هفته سلامت، گزارشی از ارائه کارنامه‌های رعایت آیین رفتار و پوشش حرفه‌ای در شورای آموزشی دانشگاه بیان نمود. وی در ادامه بر ضرورت همکاری گروه‌های آموزشی برای تعیین تجهیزات مورد نیاز آموزشی و درج در تفاهمنامه مالی تاکید کرد.
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده ضمن تاکید بر تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه بین الملل از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هوشبری بین‌الملل خبر داد.
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده، در خصوص بزرگداشت هفته سلامت و ارائه پیشنهادات در برگزاری رویدادهایی در این حوزه، مطالبی را بیان نمود. ایشان همچنین بر هماهنگی با سازمان‌های بین‌المللی برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی، تشکیل شورای فناوری و توجه بیشتر بر افزایش ارتباط با صنعت، تاکید کرد.
برگزاری جلسات چهارشنبه‌های فرهنگی و نشست‌های علمی به صورت دوره‌ای، آیین گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و برنامه‌ریزی برگزاری جلسات هیئت رئیسه با نمایندگان تشکلات دانشجویی از جمله موارد مطرح شده توسط دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده بود.

 

 
 
۰
 
 
 
 
 


  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 263772
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری