• تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 09:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 118
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده بر برنامه ریزی منسجم در پیشبرد امور و فرایند ها تاکید کرد و در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پیشرفت روند بازسازی ساختمان شماره ۲ دانشکده از لزوم همکاری همه جانبه همه همکاران در جهت همگرایی بیشتر در هدف بهره برداری و استفاده زودتر از ظرفیت این ساختمان، سخن گفت. ایشان همچنین بر پیگیری بیشتر امور بین‌الملل و بین‌المللی سازی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشکده تاکید کرد و افزود: با توجه به تلاش‌ها، اقدامات صورت گرفته و ظرفیت موجود در دانشکده نیاز به حضور و فعالیت‌ بیشتری در برخی حوزه‌های بین الملل از جمله استاد مدعو، فرصت های مطالعاتی و مدرسه های فصلی آموزشی و پژوهشی با همکاری همه ی گروه های آموزشی، مطرح می‌شود. رئیس دانشکده در ادامه ضمن ارائه گزارشی از بازدید اخیر وی از موزه اسناد پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص تحقیق و تدوین تاریخچه دانشکده علوم پیراپزشکی، با اعضای حاضر به مشورت و گفتگو پرداخت.
دکتر قاسم رجبی ؛ معاون اداری مالی در خصوص برنامه ریزی و اصلاح شاخص های ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی و کارکنان مطالبی را بیان نمود.
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه آموزش مانند شبیه سازی در آموزش و همچنین توسعه فعالیت های دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشکده، نکاتی را بیان کرد.
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این معاونت در راستای بین المللی سازی فعالیت های آموزشی و پژوهشی ارائه داد.
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده در خصوص همکاری های علمی و پژوهشی دانشکده علوم پیراپزشکی و مرکز تحقیقات فناوری های نوین پزشکی مطالبی را بیان کرد.
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده، در خصوص برنامه‌ریزی امور فعالیت های فرهنگیویژه روز دانشجو به گفتگو و تبادل نظر با سایر اعضا پرداخت.
دکتر افضل شمسی ؛ مشاور فرهنگی و اجرایی دانشکده ، نکاتی در حوزه برنامه ریزی منسجم و اصلاح فرایند های برگزاری رویداد های فرهنگی، خاطر نشان کرد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 252918
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری