یکشنبه 15 مهر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/02/19 - 07:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 160
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده و سایر اعضا، یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سالن جلسات برگزار شد.
 
دکتر علیزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت بر برگزاری کلاس های آموزشی بر برگزاری منظم و طبق برنامه آنها به ویژه کلاس های دانشجویان بین‌الملل تاکید کرد و افزود: هماهنگی با مدیران گروه های آموزشی برای نظارت بر اجرای درست کلاس های آموزشی بسیار حائز اهمیت است.
 ایشان همچنین درمورد اهمیت گرامیداشت مناسبت های مرتبط با گروه های آموزشی نکاتی را مطرح کرد.
 
دکتر ناهید عین الهی؛ معاون آموزشی دانشکده، گزارش مختصری در خصوص فرآیند جذب اساتید جدید ارائه داد و بر اهمیت استفاده از مدرسان جوان در تدریس برخی از دروس تاکید کرد.
 ایشان همچنین از حضور اعضای گروه های آموزشی مختلف در جلسات هیئت رئیسه به صورت منظم و دوره‌ای خبر داد.
 
دکتر نسرین دشتی؛ معاون بین الملل دانشکده در خصوص تدوین فرم معرفی دانشجویان جهت انجام جمع آوری داده های پایان نامه خود، گزارش مختصری را ارائه کرد و سپس از برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان بین الملل خبر داد.
وی در ادامه در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری جلسه ای با معاون بین‌الملل دانشگاه با موضوع آغاز همکاری های آموزشی در دانشگاه سبطین گزارشی ارائه و همچنین از روند آغاز کلاس های زبان اساتید و کارکنان مطالبی را مطرح کرد.
 
دکتر لیلا شاهمرادی؛ معاون پژوهشی دانشکده، گزارشی از شاخص های ارزیابی عملکرد اساتید در حوزه پژوهشی ارائه کرد و در ادامه در خصوص خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تهیه لیست کتاب های مورد نیاز گروه های آموزشی مختلف دانشکده خبر داد.
وی در ادامه مطالبی را در خصوص تدوین فرم نگارش پایان نامه ویژه دانشجویان بین‌الملل مطرح کرد.
 
دکتر سید هادی موسوی؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده از شروع برگزاری برنامه‌های مربوط به ساعت فرهنگی دانشکده از هفته جاری خبر داد.
 برنامه گرامیداشت روز موزه و میراث فرهنگی در موزه دانشگاه ویژه دانشجویان بین الملل، برنامه های مربوط به گرامیداشت روز هلال احمر و برنامه های مربوط به روز خانواده در دانشکده علوم پیراپزشکی از جمله مباحث مطرح شده توسط معاون دانشجویی فرهنگی بود.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 234092
زهرا شهماری
Author:

زهرا شهماری

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings