پنجشنبه 14 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 14:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 133
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

 جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
 
دکتر علیزاده سخنان خود را با تبریک روز ملی خلیج فارس آغاز کرد و سپس با اشاره به فرا رسیدن روز استاد و معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، گفت: ضمن گرامیداشت این روز از یکایک اساتید و مدرسین دانشکده که بسیاری از بار آموزشی دانشکده روی دوش این عزیزان است، قدردانی می نمایم و آرزوی توفیق روز افزون برای آنان دارم.
 
ایشان در ادامه از برگزاری ویژه برنامه روز استاد با حضور ریاست و معاون آموزشی دانشگاه خبر داد و همچنین در خصوص برنامه ریزی برگزاری مراسم روز کارگر و تقدیر از این قشر زحمتکش در دانشکده علوم پیراپزشکی مطالبی را مطرح کرد.
 
رئیس دانشکده همچنین از دست اندرکاران برگزاری جشن روز علوم آزمایشگاهی تقدیر کرد و گفت: تداوم اینگونه مراسمات در همه ی گروه های آموزشی، قطعا باعث همدلی و روحیه مثبت در بین اعضا شده و شاهد تاثیرات مطلوب آن خواهیم بود.
 
وی همچنین با تاکید بر اجرای برنامه ساعت فرهنگی در دانشکده از اجرای این طرح از هفته آینده و در روز های چهارشنبه از ساعت 13 الی 15، خبرداد.
 
دکتر ناهید عین اللهی؛ معاون آموزشی دانشکده ضمن تبریک پیشاپیش روز استاد و معلم نکاتی را درباره برگزاری مراسم این روز مطرح کرد و سپس در مورد امور مربوط به جذب اساتید جوان، پیگیری سامانه شعاع اساتید و عملکرد دانشکده علوم پیراپزشکی در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری نکاتی را خاطرنشان کرد.
 
دکتر نسرین دشتی از برگزاری کلاس های زبان انگلیسی ویژه کارکنان و اساتید دانشکده، خبر داد.
 
وی در ادامه گزارش مختصری در خصوص جذب دانشجویان بین الملل رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه سبطین ارائه داد.
 
درج اسناد تامین اجتماعی اساتید در طرح های پژوهشی، مدیریت سطح دسترسی ها به فایل های الکترونیک پایان نامه دانشجویان، پیگیری امور مربوط به پست الکترونیک اساتید، کارکنان و دانشجویان از جمله نکات مطرح شده توسط دکتر لیلا شاهمرادی؛ معاون پژوهشی دانشکده بود.
 
دکتر سید هادی موسوی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده در ابتدا از تداوم نشست با نمایندگان دانشجویان رشته‌های مختلف خبر داده و سپس در خصوص خرید دستگاه وندینگ، فرایند بازدید اعضای انجمن های علمی دانشجویی از مراکز علمی و تخصصی، فرایند انتخابات تیم جدید مرکز پژوهشهای دانشجویی، توضیحاتی را مطرح کرد.
 
محمد معین افشاری؛ مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی نیز گزارش جامعی از عملکرد یکساله دانشکده در سال ۱۴۰۱ در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بین الملل و ارائه خدمات پاراکلینیکی و اجتماعی، ارائه داد.
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 233270
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *