چهارشنبه 25 مهر 1403
EN
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 12:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم‌اندیشی استادان با عنوان «ساختار و راهبرد اسرائیل در منطقه»

به همت مدیریت هم‌اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جلسه هم‌اندیشی استادان با عنوان «ساختار و راهبرد اسرائیل در منطقه» در سالن اجتماعات دانشکده ی پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جلسه هم‌اندیشی استادان با عنوان «ساختار و راهبرد اسرائیل در منطقه » سه شنبه 17 مهر 1403، با ارائه دکتر سام مهدی ترابی ؛ تحلیلگر مسائل راهبردی و امور بین الملل در سالن اجتماعات دانشکده ی علوم پیراپزشکی برگزار شد.

دکتر ترابی  در ابتدا با عرض خیر مقدم به اساتید محترم به شرح موضوع جلسه و بیوگرافی از موسسه ی راهبردی که احداث کرده اند پرداختند.

ایشان در ادامه با اشاره به مهم بودن داشتن رویکرد راهبردی افزودند: وقتی ما رویکرد راهبردی نداشته باشیم خیلی از مطالبی که در روز از طرف رسانه ها می بینیم الگویی برای فهم صحیح این مطالب نداریم فلذا این یک مشکل ساختاری و تاریخی هست که ما متاسفانه در کشورمان با آن روبرو هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: رویکردی که ما در گذشته داشتیم  و در حال حاضر داریم و سعی می کنیم تحلیل کنیم تا یک فهم صحیح از جهان و خودمان داشته باشیم و نکته ی مهم این قضیه اینست که ما از نظر تدریس تاریخ چه در مدارس و چه در دانشگاهها ضعف مهمی داریم.

ایشان در ادامه با اشاره به فرقه ی صهینویستی افزودند:مسئله ی بسیار مهم و حیاتی که در جهان و پیرامون ما در حال حاضر رقم میخورد جنگ و نسل کشی ای است که توسط این فرقه ی ضاله و وحشی در منطقه در حال انجام گرفتن است.مشکل بسیار بزرگی که ما الان داریم با یک افرادی روبرو هستیم که نسل به نسل شستشوی مغزی شده اند که این سرزمین برای ما هست و ما باید برای تصاحب آن به هر عملی از قبیل قتل عام کودک،پیر زن ، پیر مرد و هرکار یکه لازم باشد دست بزنیم و این کارها را همانند داعش نتنها بد و نادرست نمی دانند بلکه برای اینکار و و حشی گریهای خود ثواب نیز قائل هستند و معتقدند که قوم برگزیده میباشند و میتوانند به هرکار ی دست بزنند

در پایان جلسه دکتر ترابی  به سؤال‌های استادان حاضر در جلسه در مورد مسائل گوناگون منطقه و اسرائیل  پاسخ دادند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 281257
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه