پنجشنبه 14 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/12/27 - 07:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 139
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اجرای طرح استاد همیار در دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه هم اندیشی اجرای طرح استاد همیار در دانشکده پیراپزشکی

جلسه هم اندیشی اجرای طرح استاد همیار در دانشکده پیراپزشکی، برگزار شد.

جلسه هم اندیشی اجرای طرح استاد همیار در دانشکده پیراپزشکی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه هم اندیشی اجرای طرح استاد همیار با حضور دکتر علی اکبر زینانلو مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه 21 اسفند 1401 در سالن جلسات برگزار شد.

دکتر زینانلو در ابتدای جلسه ضمن معارفه با اساتید حاضر از همکاری اساتید در تحقق این طرح قدردانی کرد.
وی در توضیح ماهیت این طرح گفت: باید تحولی در مجموعه دانشگاه نسبت به نگاه دانشجو اتفاق بیفتد.
ایشان همچنین افزود: تمام اجزای یک مجموعه باید با هم همراه بوده تا نتیجه آن، کیفیت و رضایت را به ارمغان آورد.
دکتر زینانلو از طراحی کتابچه ای در موضوع آیین نامه استاد همیار در آینده نزدیک خبر داد و همچنین به دو مورد از اساسی ترین معیار های انتخاب استاد همیار از جمله اینکه فردی امیدآفرین باشد، روحیه و فرصت انجام این کار را داشته باشد، اشاره کرد و در بحث تعامل هرچه بهتر با دانشجویان، گفت: راه اندازی کانال مشترک، نشست خصوصی و گروهی با دانشجویان و حضور در خوابگاه، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

دکتر علیزاده به نکاتی در خصوص نحوه انتخاب اساتید راهنمای آموزشی دانشجویان و منتورینگ اشاره کرد.
وی در این باره افزود: در بحث منتورینگ دارای دو حوزه فعال هستیم که یکی از آنها در غالب مرکز پژوهش‌های دانشکده و دیگری تحت عنوان طرح هادی در بسیج دانشجویی، مدیریت می شود.
ایشان در ادامه گفت: طرح استاد همیار، بسیار جامع و کاربردی است که ان شاء الله با اجرایی شدن این طرح شاهد هموار شدن راه تحصیل و پژوهش دانشجویان خواهیم بود.
رئیس دانشکده همچنین افزود: این رویه که اکنون تحت عنوان طرح استاد همیار مطرح می شود، در دانشکده پیراپزشکی سالها انجام شده است و این طرح، فعالیت های دانشکده را نظام مند تر خواهد کرد.

دکتر ناهید عین اللهی؛ معاون آموزشی دانشکده، توضیح مختصری در خصوص تعداد دانشجویان و گروههای آموزشی ارائه داد و همچنین  نکاتی در خصوص هر گروه آموزشی، تعداد رشته ها، مقاطع تحصیلی و شرایط دانشجویان غیر بومی، مطرح کرد و گفت: این دانشجویان نیاز به توجه بیشتری دارند.

دکتر رضا صفدری؛ مدیر گروه آموزشی مدیریت اطلاعات و انفورماتیک پزشکی، گفت: تقریباً تمام اعضا از تجارب خود در این سال‌ها در پیشبرد هرچه بهتر این طرح استفاده خواهند کرد که البته دانشکده پیراپزشکی از قبل، فعالیت هایی مانند این طرح داشته اند که به نوبه خود این دانشکده را منحصر به فرد می کند.

دکتر سعید واحدی؛ مدیر گروه آموزشی اتاق عمل، وجود اخلاق حرفه ای و دوستانه در محیط کاری را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در این دانشکده جوی دوستانه و توام با احترام برقرار است که همه اساتید بدون هیچ چالشی به حل مشکلات و مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان می پردازند.

دکتر افضل شمسی؛ مدیر گروه آموزشی هوشبری و فوریت‌های پزشکی، گفت: با توجه به لزوم حرکت همسوی همه اساتید فعال در این زمینه راه اندازی اتاق فکر های مشترک بسیار سودمند خواهد بود.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 231856
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *