• تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 13:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی چهارشنبه 1403/03/23

جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی چهارشنبه 1403/03/23در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی جلسه شورای دانشجویی و فرهنگی دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده، حجت الاسلام محمد حسین خان محمدیان ؛ رابط دفتر نهاد رهبری دانشکده و سایر اعضا، چهارشنبه 23 خرداد  1403 در سال جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر شعبان علیزاده با اشاره به مناسبت های فرهنگی و مذهبی پیش رو از جمله عید قربان، در خصوص اهمیت مباحث حج و اتحاد مسلمین و سپس در مورد حماسه حضور در انتخابات نکاتی را مطرح نمود. 
ایشان در ادامه از لزوم رعایت رفتار و پوشش حرفه ای در زمان امتحانات سخن گفت و بر همکاری تمامی اعضای دانشکده در برگزاری منظم و استاندارد امتحانات، تایید کرد. 
وی با اشاره به تشکیل جلسات شورای فرهنگی بصورت مدون از مواردی همچون؛ پنج شنبه های آسمانی و تجدید دیدار از خانواده های این عزیزان، رواج فرهنگ احترام به بزرگترها، ایجاد نمایشگاه حجاب و عفاف با حضور اساتید و همکاران به همراه تقدیر از افراد  و همچنین در مورد ایجاد دیوار آزاداندیشی  به عنوان برنامه های فرهنگی ارزشمند یاد کرد.
دکتر افضل شمسی ؛ سرپرست مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه از برنامه های کارگروه رابطین اساتید دفتر نهاد معظم رهبری که در آینده نزدیک ابلاغ می شود خبر داد که شامل کرسی های آزاد اندیشی،بازدید های دانشجویی و اردوهای راهیان پیشرفت و....است و  سپس ایشان در خصوص رعایت آیین رفتار و پوشش حرفه ای نکاتی را بیان نمود. 
سپس دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده در خصوص طراحی ربات ویژه ثبت نظرسنجی دانشجویان و برگزاری  اردوهای فرهنگی ویژه دانشجویان وکارکنان و مناسبت های فرهنگی اجتماعی  مطالبی را مطرح کرد.
همچنین دکتر چنگیزی در مورد فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشکده صحبت کرد و نکاتی در مورد عملیاتی شدن امور فرهنگی در دانشکده خاطر نشان کرد.
در ادامه آقای‌ اسپکیان در خصوص کارگاه های اخلاق در پژوهش مرکز پژوهش های دانشجویی نکاتی بیان کرد وآقای پیرهادی مسئول بسیج دانشجویی از برنامه های بسیج دانشجویی ویژه انتخابات خبر داد.
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 268319
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری