سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/12/27 - 08:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 227
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رونمایی از وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه رونمایی از وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه رونمایی از وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

جلسه رونمایی از وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه رونمایی از وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و سایر اعضا، سه شنبه 23 اسفند 1401 در سالن جلسات برگزار شد.

دکتر علیزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به رونمایی از وبسایت جدید ده مرکز دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با افتخار دانشکدهپیراپزشکی به عنوان بخشی از این رونمایی بود که البته این امر جزو برنامه چهارساله دانشکده بوده که محقق گردید.

وی در ادامه افزود: البته وب سایت قبلی دانشکده پیراپزشکی از جمله وب سایت های بسیار فعال دانشگاه بود ولی جهت قرارگیری در رتبه بندی جهانی وبومتریک، این وبسایت نیاز به تغییراتی داشت که به لطف خدا با همت دانشگاه و همکاران دانشکده این اتفاق رقم خورد.

رئیس دانشکده پیراپزشکی همچنین گفت: از تمامی اساتید و همکارانی که در مقاطع مختلف در راه اندازی و راهنمایی این وب سایت جدید فعالیت داشتند تشکر می کنم.

وی ضمن تشکر از گروه فناوری اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی گفت: اساتید این گروه ار وزنه های اصلی  فناوری اطلاعات سلامت کشور هستند و درآینده شاهد پیشرفت روز افزون این رشته خواهیم بود.

دکتر ناهید عین الهی؛ معاون آموزشی دانشکده، ضمن تبریک به مناسبت رونمایی از سایت جدید، گفت: ان شاء الله با فعالیت این همکاران وهمکاری معاونت ها، اعضای هیئت علمی و گروه های آموزشی، وب سایت جدید روز به روز بهتر و پربارتر خواهد بود.

دکتر رضا صفدری؛ مدیر گروه آموزشی مدیریت اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی، ضمن تشکر از ریاست دانشکده با اشاره به برنامه های زیرساختی فناوری اطلاعات در دانشکده پیراپزشکی از روند رو به رشد اجرای آنها تقدیر کرد.

وی همچنین بر تلاش گروه های آموزشی در تولید محتوای آموزشی با هدف معرفی توانایی ها و دستاوردهای این دانشکده به صورت مجزا تاکیدکرد.

سایر اعضای حاضر در جلسه نیز رونمایی از وبسایت جدید دانشکده پیراپزشکی را تبریک گفته و از دست اندرکاران راه اندازی این سایت تشکر کردند.

در پایان این مراسم از دکتر سید محمد ایوب زاده؛ مدیر فناوری اطلاعات دانشکده، مهندس مرضیه خضری و مهندس رسول منصوری؛ کارشناسان فناوری اطلاعات، محمد معین افشاری؛ مدیر روابط عمومی و زهرا شهماری؛کارشناس روابط عمومی، به عنوان تیم راه اندازی وبسایت جدید دانشکده پیراپزشکی با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر شد.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,افتخارات
  • کد خبر : 231857
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *