سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 06:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه دورهمی اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با حضور افراد موفق در این رشته

جلسه دورهمی اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با حضور افراد موفق در این رشته برگزار شد.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه دروهمی اساتید، فارغ-التحصیلان و دانشجویان گروه کتابداری و اطلاع¬رسانی پزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده، دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده و دکتر فاطمه شیخ شعاعی ؛ مدیر این گروه آموزشی و سایر اعضا، یکشنبه 20 خرداد 1403 در سالن جلسات برگزار شد. 
در این جلسه که در پی فراخوان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده برای برگزاری جلسات با حضور افراد موفق در زمینه های مختلف رشته تحصیلی در هر گروه، هماهنگ شده بود، از دکتر مریم نظری؛ دانش آموخته دانشگاه شفیلد و کارآفرین برتر در حوزه سواد اطلاعاتی و دکتر فاطمه پازوکی؛ پژوهشگر موفق در حوزه همکاری¬های بین المللی با عضویت در چند کمیته ایفلا و برنده چندین جایزه بین المللی از انجمن کتابداری آمریکا (آلا) و انجمن علم اطلاعات و فناوری (ASIS&T) دعوت به عمل آمده بود. 
در ابتدای این جلسه دکتر علیزاده بر اهمیت بروزرسانی اطلاعات و خدمات در هر رشته به خصوص رشته های مرتبط با اطلاعات با توجه به رشد سریع فناوری اطلاعات در دنیای امروز تاکید کرد و از شرکت کنندگان در این برنامه خواست که مهارت¬ها و توانمندی های خود را در این زمینه افزایش دهند تا قادر به کسب موقعیت های شغلی متعدد شوند. 
سپس افراد شرکت کننده به معرفی خود و موقعیت شغلی کنونی شان پرداختند و در ادامه دکتر نظری و دکتر پازوکی به ارائه تجربیات خود در حوزه کارآفرینی و همکاری های بین المللی پرداختند. 
همچنین دکتر فریدون آزاده نیز (استاد پیشکسوت گروه) در خصوص تجربیات خود در حوزه کار در بخش دولتی و خصوصی مطالبی را بیان کرد.
دکتر شیخ شعاعی ضمن ارائه فرصت های شغلی رشته کتابداری پزشکی همچون کتابداری بالینی، اطلاع¬درمانی، متخصص علم¬سنجی، دستیار مرور نظام مند، متخصص نشر و مجلات و متخصص اطلاعات حوادث و بلایا، پیام مدیر گروه سابق آقای دکتر قاضی میرسعید را برای شرکت کنندگان قرائت کرد.
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 268213
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

جلسه دورهمی اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با حضور افراد موفق در این رشته برگزار شد.