• تاریخ انتشار : 1402/04/20 - 11:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه ارائه گزارش اقدامات مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده علوم پیراپزشکی

جلسه ارائه گزارش اقدامات مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

 جلسه ارائه گزارش اقدامات مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه ارائه گزارش اقدامات مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا،  یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه دکتر علیزاده ضمن خیر مقدم و معرفی دکتر مهدی زوار ؛ عضو هیئت علمی گروه آموزشی علوم آزمایشگاهی به عنوان دبیر جدید مرکز پژوهش های دانشجویی دانشکده، گفت: با تمرکز این مرکز بر مطالب روز و فعالیت های پژوهشی متناسب با هوش مصنوعی و ارتباط با صنعت شاهد اتفاقات و دستاورد های ارزشمندی باشیم.
ایشان در ادامه بر تجمیع زیر ساخت های دانشکده اعم از منابع انسانی و فیزیکی جهت انجام برنامه ها به صورت منسجم و سازمان یافته تاکید کرد.
تدوین برنامه تولید محتوای آموزشی اساتید، برنامه ریزی در انجام فعالیت ها، نوآوری و جامعیت در اطلاع رسانی و معرفی کامل این مرکز از دیگر موارد مطرح شده توسط دکتر علیزاده بود. 
دکتر زوار ضمن معرفی اعضای جدید مرکز پژوهش‌های دانشکده، گزارشی از جلسات داخلی این مرکز ارائه داد که در این جلسات، طرح ‌های تحقیقاتی شامل ۶ طرح آموزشی، ۶ طرح پژوهشی و ۳ طرح هوش مصنوعی مورد بررسی قرار گرفته است. 
وی در ادامه از مشارکت دانشجویان بین الملل و همکاری های بیشتر با واحد بین الملل در مرکز پژوهش های دانشجویی به عنوان پنجره ای برای بهتر دیده شدن و کشف موضوعات جدید یاد کرد.
ایشان همچنین از برگزاری کارگاه ‌های توسعه فردی در زمینه آموزشی و پژوهشی و بازدید از مراکز تخصصی در آینده نزدیک خبر داد.
همکاری اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مرکز پژوهشها، نظم بیشتر در ساختار این مرکز و استفاده از تجربیات دانشجویانی که مقاله داشته‌اند برای راهنمایی دانشجویان جدید از دیگر موارد مطرح شده توسط دکتر زوار بود.
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده در خصوص اطلاع‌ رسانی و معرفی کامل این مرکز برای دانشجویان جدید الورود نکاتی را مطرح کرد.
دکتر افضل شمسی ؛ مشاور فرهنگی و اجرایی دانشکده نیز بر استفاده از تمام ظرفیت ها و دانشجویان تمامی رشته ها در این مرکز تاکید کرد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 238047
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *