• تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 09:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 458
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جشن بزرگ مادر مهربانی‌ها در دانشکده علوم پیراپزشکی همزمان با خجسته میلاد ام ابیها(س)

جشن بزرگ مادر مهربانی‌ها در دانشکده علوم پیراپزشکی به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جشن بزرگ مادر مهربانی‌ ها در دانشکده به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دکتر مهدی ابراهیمی؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، سه‌ شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در ساختمان شماره یک این دانشکده برگزار شد.
دکتر ابراهیمی در ابتدای سخنان خود فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفته و در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این دورهمی توسط دانشکده علوم پیراپزشکی، آنرا را مایه مسرت و افزایش روحیه و نشاط همکاران دانست و افزود: ما همواره در تلاش برای بزرگ‌ تر کردن این دور همی‌ها در سطح دانشگاه هستیم تا بهترین اتفاقات و خاطرات را در کنار هم رقم بزنیم و با درکنار هم کار و فعالیت کردن، بیشتر حض ببریم و همچنین ما پذیرای پیشنهادات شما در برگزاری دورهمی‌ها و برنامه‌ های جمعی در مناسبت‌های مختلف خواهیم بود.
دکتر علیزاده نیز فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفته و برای همهٔ مادران آرزوی سلامتی و تندرستی داشت و همچنین برای مادران از دست رفته، آمرزش و جایگاه عالی در بهشت برین از خداوند متعال مسئلت نمود و افزود: این جشن فرصت مغتنمی است جهت تشکر و قدردانی از زحمات همکاران و مادران در دانشکده که دلسوزانه وظایف مادری را در کنار تعهد کاری انجام می‌ دهند. وی در ادامه از دست اندرکاران برگزاری جشن بزرگ مادر مهربانی ها، تشکر کرد.
در حاشیه این جشن، جشنواره غذا با محوریت دسر، کیک و شیرینی با شرکت جمعی از همکاران به صورت گروهی و داوری اساتید برگزار شد که پس از امتیاز دهی داوران از گروه برتر تقدیر به عمل آمد. همچنین در راستای گرامی داشت خانواده و جوانی جمعیت از مادر نمونه و نو عروس دانشکده با هدایایی، تقدیر شد.

 

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 255657
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری