• تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 06:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 216
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی

اولین جلسه کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، اولین جلسه کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر سید هادی موسوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد. 
دکتر موسوی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای کارگروه، گفت: با تشکیل این کارگروه قطعاً شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی بسیار ارزشمندی خواهیم بود.
وی در ادامه بر برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بیشتر در خصوص پیگیری ورزش بانوان به شکل منظم تاکید کرد. 
ایشان همچنین نکاتی در خصوص اطلاع رسانی به موقع و گسترده به دانشجویان به ویژه دانشجویان جدید الورود در مورد فعالیت‌های فرهنگی دانشکده، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی،بیان کرد.
حجت‌الاسلام ‌محمدحسین خان محمدیان ؛ نماینده نهاد رهبری دانشگاه در کارگروه، ضمن تشکر از عوامل تشکیل این کارگروه و آرزوی موفقیت برای آنان، توضیحاتی در خصوص سبک جدیدی از امور فرهنگی و تمرکز بر افزایش کارایی این گونه فعالیت‌ها بیان کرد. 
محمد معین افشاری؛ مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده، بر پیشبرد امور بر پایه کار تیمی و برنامه ۴ ساله دانشکده تاکید کرده و در ادامه توضیحاتی در خصوص ساختار، اهداف و چشم انداز این کارگروه بیان کرد.
وی در ادامه به معرفی اعضای کارگروه پرداخت و سپس دو فرم تدوین شده استعدادیابی دانشجویان و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی تشکل‌ها را معرفی کرد.
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 247997
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *