سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 13:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید نمایندگان کمیته رشته هوشبری از گروه آموزشی هوشبری در دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نمایندگان کمیته رشته هوشبری از گروه آموزشی هوشبری در دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، این بازدید با حضور نمایندگان کمیته رشته هوشبری، دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده، اعضای هیئت رئیسه و اعضای گروه آموزشی هوشبری دانشکده علوم پیراپزشکی، شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسات برگزار شد.
‏ ‎ در ابتدا دکتر شعبان علیزاده، ضمن خوش آمد گویی، به اهداف و چشم انداز گروه اشاره کرده و اساتید فعال در این گروه را دارای جایگاه بسیار خوبی در امر پژوهش در سطح کشور دانست و افزود: که داشتن دانشجویانی بسیار خلاق و فعال در امر پژوهش، آموزش و خدمات بالینی از ویژگی‌ های این گروه آموزشی می‌ باشد، سپس گفت: در دوران همه‌ گیری ویروس کرونا نیز با همکاری و کمک این گروه آموزشی اعم از اساتید و دانشجویان، بیش از ۷۰ هزار واحد، واکسن تزریق شد.
رئیس دانشکده همچنین انجام این بازدید‌های دوره‌ایرا بسیار مفید و اثر بخش دانست و گفت: قطعا با به کارگیری نتایج این بازدید در پیشبرد اقدامات اجرایی و اصلاحی، قدم به قدم به استاندارد‌های ملی و جهانی نزدیک‌تر خواهیم شد. ایشان در ادامه در خصوص مواردی همچون؛ جذب نیروی انسانی، راه اندازی کتابخانه دیجیتال، تجهیز مرکز مهارت‌های بالینی و استاندارد سازی فضای فیزیکی این گروه آموزشی، سخن گفت. ‏ ‎
دکتر افضل شمسی؛ مدیر گروه هوشبری و فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی دانشکده علوم پیراپزشکی ضمن خیر مقدم به مهمانان و معرفی اعضای حاضر در جلسه، گزارش جامعی از این گروه آموزشی در دانشکده علوم پیراپزشکی؛ شامل پیشرفت‌ها و دستاورد‌های این گروه نسبت به بازدید قبلی، نیروی انسانی، مقاطع آموزشی، دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل، فعالیت‌ ها، عملکرد، دستاوردها، افتخارات، اهداف، چشم انداز و فعالیت‌ های در دست اقدام ارائه داد.
‏ ‎ دکتر مرجان قاضی سعیدی؛ معاون آموزشی دانشکده از اعضای گروه هوشبری به عنوان گروهی جوان، پرتلاش و پر انرژی یاد کرد سپس به معرفی اعضای گروه و مقدمه‌ ای از فعالیت‌ های جاری آموزشی، واحد‌ های درسی و دانشجویان در حال تحصیل پرداخت.
اعضای کمیته ‎ در ادامه از مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده، کتابخانه، مرکز آزمون الکترونیک و کلاس‌های درس بازدید کردند و طی یک جلسه تکمیلی، دکتر شهنام صدیق معروفی و دکتر فخر السادات میرحسینی؛ اعضای کمیته رشته هوشبری، ضمن تشکر از ارائه کامل این گروه، برگزاری بازدید‌ های ادواری را بسیار موثر در پیشرفت رشته‌ ها و گروه‌ های آموزشی دانستند.
 
 
 
  • گروه خبری : هوشبری و فوریت های پیش بیمارستانی
  • کد خبر : 267068
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری