سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 13:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)

اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در قالب درس مراکز اطلاع رسانی ملی و بین المللی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازدید به عمل آوردند. در این بازدید از آزمایشگاه‌ های تعامل انسان و ماشین (روبوداک) و متن کاوی و یادگیری ماشین، آرشیو ملی پایان نامه‌ های کشور، سامانه‌ های اطلاعاتی این پژوهشگاه همچون جایگاه علم، فناوری، و نوآوری ایران در جهان (نما)، سامانه اطلاعات علمی ایران (گنج)، سامانه پیشینه پژوهش و همانند جو و مرکز آموزش‌ های کوتاه مدت بازدید کردند. شایان ذکر است که ایرانداک از قدیمی‌ ترین مراکز اطلاع رسانی در ایران از سال ۱۳۴۷ با نام مرکز اسناد علمی ایران شروع به کار نموده است.

این بازدید با هماهنگی و مدیریت گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی صورت گرفت.

  • گروه خبری : کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی
  • کد خبر : 265886
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری