سه شنبه 12 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 08:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقبال از بهار با برگزاری آیین درختکاری در کوی علوم پزشکی تهران

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران ستادی حوزه معاونت، آیین روز درختکاری در سرای کوی دختران علوم پزشکی تهران برگزار شد.

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران ستادی حوزه معاونت، آیین روز درختکاری در سرای کوی دختران علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی و به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی، آیین روز درختکاری و استقبال از بهار طبیعت با هدف زیبا سازی محیط و ایجاد فضایی پر نشاط برای دانشجویان ساکن سراها  با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مدیران ستادی حوزه معاونت و با همکاری نمایند گان دانشکده های پرستاری و علوم پیراپزشکی و کانون های دانشجویی 15 اسفند 1402 از ساعت 11 تا 12 در سرای کوی دختران علوم پزشکی تهران برگزار شد.
دکتر ابراهیمی در این مراسم عنوان کرد، یکی از اهداف این معاونت فضاسازی و بهسازی محوطه کوی علوم پزشکی تهران است که از چند ماه گذشته آغاز شده و انشالله بهار سال جدید نوید بخش سالی پر طراوت و پر نشاط برای دانشگاه باشد.
در ادامه، در هنگام کاشت تعدادی از نهال ها یادی هم از شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران شد که تصویر ایشان به یادگار در سینه همکاران و دیوار های خوابگاه نقش بسته است و در پایان دکتر ابراهیمی اظهار امیدواری کرد که این رسم خداپسندانه برای سالیان متمادی به عنوان یک سنت دانشگاهی باقی بماند تا دنیای شادتر و زیباتری تحویل نسل آینده بدهیم.
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 261465
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری