• تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 08:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 743
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ابلاغ اعضای کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ابلاغی اعضای کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی را معرفی کرد.

دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی طی نامه ای اعضای کارگروه فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی را معرفی ک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی طی نامه ای اعضای کارگروه امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی را معرفی کرد. 
در این ابلاغ دکتر سیدهادی موسوی به عنوان رئیس کارگروه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین خان محمدیان؛ عضو کارگروه و نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، محمدمعین افشاری؛ دبیر کارگروه و نماینده رئیس دانشکده،  مهندس مرضیه خضری، زهرا شهماری، زهره هوشنگی، سمیرا عظیمیان، رسول منصوری ایوریق، مینا مواساتی و مهلا امینی به عنوان اعضای این کارگروه معرفی شدند.
متن ابلاغ به شرح زیر است: 
بسمه تعالی 
با سلام و احترام؛ 
امروزه اهمیت فرهنگ و ارتباطات و نقش سازنده آن در ارتقاء سازمان بر کسی پوشیده نیست. امور فرهنگی زمانی می تواند نقش راهبردی خود را در سازمان ایفا کند که با همدلی در قالب یک کار تیمی و با تشکیلاتی منظم به فعالیت بپردازد. بر همین اساس و با هدف بهبود و ارتقاء فعالیت های حوزه دانشجویی فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی، شما را به عضویت در کارگروه ارتقاء امور فرهنگی و روابط عمومی دانشکده علوم پیراپزشکی منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به پروردگار و با اولویت قراردادن کار گروهی و همکاری پویا و سازنده با سایر همکاران در ایفای نقش خود موفق و پیروز باشید.
رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی
  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 247286
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *