• تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 14:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

دکتر قناعتی: سفیدپوشان علوم آزمایشگاهی به‌عنوان خط اول تشخیص و مبارزه با بیماری‌ها هستند

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی ضمن گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی نوشت: با تلاش سفید پوشان عرصه تشخیص، شاهد پیشرفت‌های روزافزون در ارائه خدمات تشخیصی و سلامت به جامعه و نیل به سمت دانشگاه اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی 30 فروردین، روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
در طول حیات بشریت وقایع گوناگون سبب شناخت بهتر انسان نسبت به محیط پیرامون خود شده است. شیوع بیماری کرونا نیز با تمام سختی‌ها و مصائبی که بر جهان تحمیل کرد؛ باعث شد تا اهمیت نقش تلاشگران حوزه تشخیص در نظام سلامت بیش از گذشته بر همگان آشکار گردد. سفید پوشان علوم آزمایشگاهی به‌عنوان خط اول تشخیص و مبارزه با بیماری‌ها هستند. هیچ‌گاه اقدامات متخصصین و کارشناسان فداکار آزمایشگاهی که با تلاش شبانه‌روزی خود، تیم سلامت را در شناخت بهتر این ویروس یاری کردند از خاطرات پاک نخواهد شد. با تکیه بر تجربیات گذشته، در آینده نیز با تلاش سفید پوشان عرصه تشخیص، شاهد پیشرفت‌های روزافزون ذر ارائه خدمات تشخیصی و سلامت به جامعه و نیل به سمت دانشگاه اجتماعی خواهیم بود.
فرا رسیدن 30 فروردین‌ماه، سالروز ولادت حکیم سید اسماعیل جرجانی و نام‌گذاری به‌حق آن به‌عنوان روز علوم آزمایشگاهی فرصت مغتنمی است تا از زحمات این عزیزان تقدیر نماییم.
این‌جانب روز علوم آزمایشگاهی را خدمت اساتید، کارکنان و دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای یکایک این عزیزان سلامتی و موفقیت روزافزون مسئلت می‌نمایم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مناسبت ها,علوم آزمایشگاهی
  • کد خبر : 232780
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *