• تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 06:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 288
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر علیزاده: حوزه فناوری اطلاعات سلامت یکی از محورهای اصلی در آینده دانشکده علوم پیراپزشکی است

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده و سایر اعضا، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های مدیریت روابط عمومی دانشگاه مطرح کرد و افزود: همکاری اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پیراپزشکی در تهیه محتوای آموزشی، درمانی و اجتماعی، قطعا بسیار ارزشمند خواهد بود چرا که حوزه علوم پیراپزشکی از جمله زمینه های بسیار مناسب آموزشی و ارائه خدمات اجتماعی می باشد و اشاعه این مهم و اطلاع رسانی صحیح و منظم آن بسیار حائز اهمیت است.
 وی در ادامه بر برنامه ریزی دقیق در خصوص تهیه محتوای آموزشی به ویژه تحت عنوان برنامه TUMS LAB  که می‌تواند بر محوریت تاریخچه علوم آزمایشگاهی و نکات آموزشی و درمانی در این حوزه استوار باشد، تاکید کرد.
وی همچنین از میزبانی دانشکده علوم پیراپزشکی از دکتر آیتی معاون بین‌الملل دانشگاه خبر داد و افزود:  این جلسه با محوریت ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشکده علوم پیراپزشکی در خصوص همکاری های آموزشی در دانشگاه سبطین برگزار خواهد شد و در ادامه گفت: دانشکده علوم پیراپزشکی از ظرفیت های علمی و عملی بسیار بالایی جهت همکاری های بین المللی برخوردار است لذا برنامه‌ریزی منظم و منسجم در این امر بسیار حائز اهمیت است.
 ایشان در ادامه مباحثی در خصوص گزارش بازدید از ساختمان های دانشکده مطرح و بر آراستگی ظاهری واحدهای دانشکده و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای در محیط کار تاکید کرد.
رئیس دانشکده همچنین از تغییر عنوان دانشکده به دانشکده علوم پیراپزشکی به طور رسمی خبر داد و از زحمات دکتر ماشالله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و همکاری‌های ایشان در تحقق این امر تشکر کرد و سپس از اعضا خواست تا طبق اطلاعیه منتشر شده در این خصوص، مکاتبات و نامه های اداری خود را به عنوان دانشکده علوم پیراپزشکی اصلاح نمایند .
وی همچنین از برپایی باشگاه مهارتی فناوری اطلاعات دانشکده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مرکز ظرفیت بسیار مناسبی در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف دانشکده در این حوزه خواهد بود.
 وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات و اطلاعات سلامت یکی از محورهای اصلی آینده دانشکده است که با توجه به استقرار گروه مدیریت اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی و همینطور حضور اساتید، همکاران و دانشجویان فعال در این زمینه شاهد پیشرفت‌های بسزایی در زمینه هوش مصنوعی خواهیم بود .
در ادامه محمد معین افشاری؛ مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست دانشکده گزارش جامعی از روند اجرای برنامه عملیاتی ۴ ساله دانشکده در حوزه معاونت بین الملل ارائه داد.
 در حاشیه این جلسه نیز از همکاران واحد روابط عمومی دانشکده به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 234985
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *