یکشنبه 15 مهر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 12:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 206
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی

شورای فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

 شورای فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، شورای فرهنگی این دانشکده با حضور دکتر سید هادی موسوی معاون دانشجویی فرهنگی، حجت الاسلام محمد حسین خان محمدیان نماینده نهاد رهبری دانشکده و سایر اعضا، سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر موسوی ضمن اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی، گفت: برنامه‌ریزی فعالیتهای هر واحد دانشجویی از ماه قبل و پیگیری مجوز ها و امور دانشگاهی مربوط به آنها، بسیار حائز اهمیت است و اجرایی شدن برنامه ها را تسهیل خواهد کرد.ایشان همچنین بر اطلاع رسانی به موقع فعالیت‌های دانشجویی به شورای فرهنگی دانشکده، تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به موقع برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی در باز نشر اخبار و اطلاعیه های مربوط به آنها بسیار موثر خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری جلسات شورای فرهنگی به صورت منظم و دوره‌ای از ماه آتی خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام خان محمدیان ضمن قدردانی از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پیراپزشکی برای برگزاری جلسات شورای فرهنگی به‌صورت منظم، افزود: حضور اساتید فعال در حوزه دانشجویی و فرهنگی افتخار بزرگی است چرا که با ایده ها و فعالیت های روزانه خود رویداد های فرهنگی بسیار ارزشمندی رقم زده اند.

ایشان در ادامه با تاکید بر برگزاری برنامه‌های ساعت فرهنگی در هر دانشکده، گفت: مدیریت و برنامه ریزی دقیق برای این ساعت در هر دانشکده بسیارحائز اهمیت است.

دکتر افضل شمسی؛ مدیر گروه هوشبری و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پیراپزشکی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای دانشجویان در دانشکده تاکید کرد و گفت: دانشجویان این دانشکده بسیار فعال و با استعداد در زمینه های فرهنگی و هنری هستند لذا توجه ویژه تشکل ها به این امر بسیار مهم است تا به بهترین شکل رویدادهای فرهنگی و هنری برگزار شود.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در دانشکده علوم پیراپزشکی درسال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در میل به سوی هدف دانشگاه نسل سوم و چهارم داشته و همچنین در خصوص طرح استاد همیار نیز این دانشکده بسیارفعال بوده است.

دانشجویان حاضر در جلسه نیز ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر بین تشکل ها و معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها و لزوم تعیین یک رابط میان آنها، افزودند: این امر مسیر اجرایی شدن برنامه ها و رویدادها را هموارتر می سازد.

 

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 234265
زهرا شهماری
Author:

زهرا شهماری

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings