• تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 08:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای طرح استعدادیابی دانشجویان در دانشکده علوم پیراپزشکی

طرح استعدادیابی دانشجویان توسط فرم های خوداظهاری در دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

اجرای طرح استعدادیابی دانشجویان در دانشکده علوم پیراپزشکی دکتر سید هادی موسوی,
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، دکتر سید هادی موسوی معاون دانشجویی فرهنگی این دانشکده در مصاحبه ای جزئیات اجرای طرح استعدادیابی دانشجویان این دانشکده را شرح داد.
وی در بیان هدف از انجام این فرآیند، گفت: این کار با هدف شناخت بهتر دانشجویان به خصوص دانشجویان جدیدالورود و همچنین استعدادهای این دانشجویان انجام شد. این فرم شامل بخش های مذهبی، هنری، ورزشی، زبان های خارجه، فعالیت‌های اجرایی، فعالیت‌های قرآنی، زمینه های گرافیکی و زمینه‌های پژوهشی طراحی شده که توسط ۷۸ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی، ۱۴ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۴ نفر از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی تکمیل گردید.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده همچنین افزود: با انجام این فرآیند نه تنها دانشجویان دارای استعدادهای خاص شناسایی می‌شوند بلکه دانشجویانی که نیاز به تقویت و ارتقا سطح مهارت ها و استعدادهای خود را دارند و حتی دانشجویانی که علاقه‌مند به یادگیری مهارت های هنری، مذهبی و پژوهشی هستند، معرفی می گردند تا در تشکل های مختلف و فعالیت های دانشکده شرکت نمایند و در مسیر رشد و پیشرفت استعداد خود قرار گیرند.
 ایشان با اشاره به اهمیت رشد استعدادها، بیان کرد: دانشجویان باید بتوانند در کنار دروس آموزشی، توانمندی های خود در دیگر حوزه‌ها را نیز تقویت کنند که هدف اصلی از انجام این فرایند شناخت دانشجویان و کمک به حصول این امر مهم است.
 
 
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 232716
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *