• تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 11:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 492
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مشترک معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده علوم پیراپزشکی

دکتر آیتی: تاسیس دانشگاه سبطین اتفاق بسیار خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی تهران و کشور است

نشست مشترک معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده علوم پیراپزشکی با محوریت بررسی همکاری در دانشگاه سبطین برگزار شد.

 نشست مشترک معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده علوم پیراپزشکی با محوریت بررسی همکاری در دانشگاه سبطین برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست مشترک معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر محمد حسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه، دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۲ در سال جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن خیر مقدم به مهمانان و معرفی اعضای حاضر در جلسه، گزارش جامعی از گروه های آموزشی، مقاطع آموزشی، دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل، فعالیت ها، عملکرد، دستاوردها، افتخارات، اهداف و چشم انداز دانشکده علوم پیراپزشکی ارائه داد.
در ادامه دکتر آیتی ضمن تشکر از معرفی جامع دانشکده، گفت: تاسیس دانشگاه سبطین اتفاق بسیار خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی تهران و کشور است.
 وی افزود: با توجه به تمرکز کشور عراق بر آموزش و تربیت نیروی متخصص، شعبه سبطین دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس گردید که با توجه به زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات دایر در آن به یکی از مهمترین دانشگاه های فعال در کشور عراق تبدیل شده است.
 دکتر آیتی همچنین بر لزوم تهیه فهرستی از دوره‌های توانمندسازی قابل ارائه توسط دانشکده علوم پیراپزشکی به همراه لیست تجهیزات مورد نیاز دوره های کوتاه مدت پیشنهادی تاکید کرد.
وی در ادامه در خصوص بازدید از نمایندگان دانشکده علوم پیراپزشکی از  دانشگاه سبطین، باهدف ارزیابی تجهیزات و امکانات تخصصی و اعلام تجهیزات مورد نیاز نیز نکاتی را خاطر نشان کرد.
در ادامه دکتر محمد شریعتی؛ قائم مقام رئیس دانشگاه سبطین، توضیحاتی در خصوص مواردی همچون تجهیزات موجود در دانشگاه سبطین در حوزه علوم آزمایشگاهی و ظرفیت برگزاری دوره‌های آموزشی با قابلیت اعطای گواهینامه معتبر بیان کرد.
ایشان همچنین از لزوم برنامه ریزی دقیق در خصوص دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، مطالبی را مطرح کرد و از گروههای آموزشی خواست برنامه های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دهند.
همچنین دکتر ناهید عین الهی؛ معاون آموزشی دانشکده بر برنامه‌ریزی در خصوص انجام بازدیدهای میدانی در دانشگاه سبطین و ارزیابی تجهیزات و امکانات برگزاری دوره های علوم پیراپزشکی تاکید کرد.
در ادامه دکتر نسرین دشتی؛ معاون بین الملل دانشکده در خصوص دوره های کوتاه مدت و مدرسه تابستانی برگزار شده در دانشکده ویژه دانشجویان بین الملل گزارشی را ارائه کرد و از آمادگی دانشکده در برگزاری این دوره‌ها در دانشگاه سبطین خبر داد.
به علاوه دکتر لیلا شاهمرادی؛ معاون پژوهشی دانشکده ضمن ارائه معرفی مختصری از گروه آموزشی مدیریت اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی در خصوص ظرفیت ها و قابلیت های همکاری این گروه در دو زمینه آموزشی و پژوهشی در دانشگاه سبطین نکاتی را بیان کرد.
در این جلسه که مدیران گروه های آموزشی علوم آزمایشگاهی، مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی، هماتولوژی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون، رادیوتراپی و رادیولوژی، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی؛ دانشکده علوم پیراپزشکی نیز در آن حضور داشتند، شرایط و امکانات همکاری و ارائه خدمات آموزشی توسط این گروه ها در دانشگاه سبطین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضا نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 235084
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *