رئیس امور اداری:
1. دریافت دستور و برنامه کار از معاونت اداری و مالی دانشکده.
2. نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.
3. صدور دستورهای لازم بمنظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی.
4. راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار وتعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی.
5. نظارت بر حسن انجام امور بهبود مدیریت و تحول اداری.
6. نظارت و انجام امور سازمان مجازی و قطب دانشکده .
7. نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی.
8. نظارت بر حسن امور بانک های اطلاعاتی و تهیه آمار های پرسنلی.
9. بررسی و کنترل نامههای تهیه شده وپاراف آنها.
10. بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب ، عملکرد و ترفیعات .
11. گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی .
12. نظارت و سرپرستی امور دفتری و بایگانی .
13. شرکت در کمیته ها ، سمینارها و جلسه های مختلف و گزارش های لازم جهت استحضار مقام محترم اداری و مالی دانشکده.
14. انجام سایر امور برابر دستور مقام مافوق
معاون رییس امور اداری و سرپرست رفاهی :
1- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ، ترمیم، حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع، با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
2- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوطه به امور استخدام ، تبدیل وضعیت استخدامی، ترفیع ، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی
3- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
4- رابط اتوماسیون دانشکده
5-رابط آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشکده
6-انجام امور مربوط به بیمه کارکنان
7- انجام امور مربوط به تسهیلات رفاهی کارکنان
8- انجام امور مربوط به وام های کارکنان
6- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
کارگزین:
1- ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوطه
2- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها
3- تهیه گزارشات مربوط به حوزه دبیرخانه و یا گزارشات لازم در امور حضور و غیاب کارکنان و اعضای هیئت علمی همچنین مرخصی ها براساس نیاز مقام مافوق
4- نظارت بر انجام امور دبیرخانه
5- انجام امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان و اعضای هیئت علمی
6- همکاری در انجام امور رفاهی و تسهیلات کارکنان و اعضای هیئت علمی
7- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
سرپرست امورمالی:
1- اداره امور مالی و محاسباتی و تهیه و تنظیم دفاتر و صورت حسابها بر طبق ضوابط و مقررات و ارائه بموقع آنها به امور مالی دانشگاه .
2- نگاهداری و تحویل و تحول وجوه و نقدینه ها و اوراق بهادار و همچنین انجام امور سپرده ها بر طبق مقررات مربوط .
3- نگاهداری حساب اموال دولتی و نظارت بر اموال مذکور.
4- تامین اعتبار در حدود اعتباراتی که از طرف دستگاه اجرائی تعیین و ابلاغ میگردد . پس از تطبیق با قوانین و مقررات مربوط .
5- پرداخت هزینه ها در مورد اعتبارات ابلاغی پس از طی مراحل تشخیص ، تامین اعتبار ، تعهد ، تسجیل ، حواله و تطبیق آن با قوانین و مقررات مربوط .
6-پرداخت علی الحساب و پیش پرداخت و واگذاری تنخواه گردان براساس اعتبارات ابلاغی پس از تطبیق با قوانین و مقررات با رعایت دستور العملهای مربوط و مراقبت در واریز بموقع آنها .
7- مراقبت بر واریز بموقع تنخواه گردان کارپردازان و واحدهای تدارکاتی در مواعد مقرر و در صورت وقوع کسری اعلام به امور مالی دانشگاه ، بدیهی است در مواردی که دستور پرداختی بر خلاف مقررات به شما ارجاع میشود ، رعایت دقیق مفاد ماده 90 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه را تاکید می نماید.
8-نظارت بر وصول و ایصال درآمدها و مطالبات واحد مربوط و نیز وصول و ارسال مالیاتهای تکلیفی و سایر کسورات قانونی در موعد مقرر .
کارشناسان حسابداری:
1- دریافت دستور و برنامه کار از سوی رئیس واحد
2- بررسی و رسیدگی به کلیه لیستهای حقوق و مزایا، اضافه کار، محرومیت از مطب و سایر مزایای پرسنلی
3-رسیدگی به کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان
4-رسیدگی و ارسال لیستهای بیمه، مالیات و سایر کسورات حقوق به ادارات مربوطه و اخذ تأییدیه آن
5-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت و ارسال تأییدیه گواهی های صادره به مراجعه ذیربط
کارپرداز:
1-رسیدگی داخلی اسناد کارپردازی
2- تنظیم کلیه اسناد کارپردازی و سایر موارد
3- تنظیم اسناد جهت ارائه به کارشناس رسیدگی دانشگاه
4- معرفی معاملات فصلی کلیه اسناد
5- بایگانی و پشت مهر نمودن کلیه اسناد کارپردازی
6- رابط سیستم تدارکات الکترونیک
امین اموال:
1- دریافت دستور و برنامه کار از رئیس واحد
2-صدور پروانه خروج برای اموال جهت تعمیرات و سایر امور
3-تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و پیگیری وضعیت آنها از رئیس واحد و اخذ مجوز از معاونت توسعه دانشگاه جهت اسقاط یا اهدای اموال مذکور
4-ثبت قبض اموال و حواله انبار و تخصیص پلاک و نصب آن بر روی اموال غیر مصرفی
سرپرست انبار:
1-تطبیق کالاهای خریداری شده و تحویل شده به انبار با نمونه اصلی آنها
2-رسیدگی موجودی انبار و صورت برداری از کالا های موجود در انبار در فواصل معین و مطلع ساختن کارپرداز جهت تجدید سفارش
3-نظارت بر تمامی فعالیت ها و اجرای کامل مقررات مالی و انبار داری در انبارهای تحت سرپرستی
4-انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
مسئول بایگانی :
1- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوطه بر اساس روش تعیین شده، پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
2- نظارت بر انجام امور بایگانی
3- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
4- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
سرپرست تدارکات:
1_نظارت برکلیه امور کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
2_استعلام بها قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
3_دریافت درخواست های خرید
سرپرست تاسیسات:
1_نظارت بر انجام کلیه تعمیرات وسایل و تجهیزات فنی و برقی سرمایشی و گرمایشی
2_کنترل فعالیت های انجام شده در حوزه تاسیسات و فنی دانشکده
3_ارائه گزارش وضعیت های بحرانی و غیرمترقبه به مقام مافوق و حضور به موقع در مواقع بحرانی
4_انجام سایر امور محوله ازسوی مقام مافوق