• تاریخ انتشار : 1402/04/20 - 08:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 435
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

دکتر علیزاده: سال ۱۴۰۲ سال حرکت جهشی و پیشرفت فعالیتهای اجرایی گروه های آموزشی خواهد بود

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضای ، یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر علیزاده ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم گفت: ان شاء الله که از اصل معنویات در جهت بهتر شدن راه زندگی دنیوی و اخروی نهایت استفاده را ببریم. 
در ادامه ضمن ذکر خیر مقدم ویژه به دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده و دکتر افضل شمسی ؛ مشاور فرهنگی و اجرایی دانشکده، از زحمات دکتر ناهید عین اللهی معاون آموزشی پیشین دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و ضمن قدردانی از قبول مسئولیت دکتر قاضی سعیدی گفت: قطعاً با توجه به اشراف و تعهد ویژه این اساتید شاهد اتفاقات بسیار خوب و پیشرفت های چشمگیری در این حوزه‌ها خواهیم بود. 
رئیس دانشکده همچنین بر جذب هیئت علمی جدید و جوان در ماه‌های اخیر دانشکده اشاره کرده و بر ارائه برنامه‌های جامع منظم و نوآوری های ارزنده در دانشکده توسط گروه‌های آموزشی تاکید کرد و افزود: سال ۱۴۰۲، سال حرکت جهشی و پیشرفت فعالیتهای اجرایی گروه های آموزشی خواهد بود. در همین راستا گروه مدیریت اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی، در ماه های اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی داشته اند و ایده های مفیدی ارائه نموده اند که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر نمایم.
وی همچنین بر تعامل منظم هفتگی یا ماهانه گروه های آموزشی با هم، تاکید کرد و این امر را در راستای تحقق برنامه های دانشکده و پیشبرد اهداف در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تعاملات بین‌المللی دانشکده، بسیار ضروری دانست.
 وی در خصوص رعایت پوشش حرفه ای در ایام امتحانات گفت: دانشکده یک فضای پاک آموزشی و فرهنگی است که رعایت این آیین در آن ضرورت دارد.
رئیس دانشکده در ادامه از تدوین اساسنامه مهارتکده و باشگاه فناوری اطلاعات دانشکده توسط دبیران این واحدها خبر داد و این اساسنامه توسط اعضای حاضر در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر قاضی سعیدی در ابتدا گزارش مختصری از جلسه اخیر شورای آموزشی دانشگاه ارائه داد و سپس نکاتی در خصوص استفاده از نتایج ارزیابی کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی مطرح کرد. 
معاون آموزشی دانشکده علوم پیراپزشکی با اشاره به نامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه افزود: از دانشکده علوم پیراپزشکی به جهت تدوین شیوه نامه "تدوین و بازنگری طرح دوره های رشته مقاطع دایر" تقدیر ویژه صورت گرفته است.
ایشان در ادامه از جذب اعضای هیئت علمی جدید و همچنین برگزاری نشست مشترک با اعضای دفتر توسعه آموزش دانشکده خبر داد. 
وی همچنین بر عدم برگزاری امتحانات در زمان مراسمات مذهبی و فرهنگی تاکید کرد. 
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده از برگزاری کارگاه رادیولوژی با همکاری گروه رادیولوژی و معاونت بین الملل ویژه دانشجویان بین الملل این رشته خبر داد. 
همچنین گزارشی از برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی در دانشکده علوم پیراپزشکی ارائه نمود.
وی افزود: توجه ویژه به مهارت زبان انگلیسی در فرایند های مربوط به ارتقاء، جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی بسیار مهم است.
دکتر لیلا شاهمرادی ؛ معاون پژوهشی دانشکده در خصوص برگزاری کارگاه های ارتباط با صنعت و همچنین مذاکره با اعضای هیئت علمی در مورد طرح های ارتباط با صنعت و فراآکادمیک مطالبی را بیان کرد. 
وی همچنین گفت: جلسات منظم با گروه های آموزشی و کارگاه های توانمندسازی حوزه پژوهش در حال اجرا است. 
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، ضمن تقدیر از همکاری اساتید، کارکنان و دانشجویان در اجرای آئین نامه پوشش حرفه ای، گزارشی از رعایت این آیین نامه در روزهای برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی ارائه داد. 
وی در خصوص فرآیند اخذ خوابگاه تابستانه برای دانشجویان گفت: دانشجویان مشمول به نگارش پروپوزال پایان نامه در اولیت اخذ خوابگاه می باشند. همچنین همکاری گروه های آموزشی در فرآیند اخذ خوابگاه تابستانه نیز بسیار حائز اهمیت است.
دکتر شمسی مطالبی در خصوص برنامه ریزی ها و تلاش های لازم برای تبدیل شدن گروه های آموزشی دانشکده به قطب علمی کشور، مطرح کرد. 
ارائه برنامه هایی در خصوص افزایش تعاملات مسئولین دانشکده با کارکنان، پایش، سنجش و آموزش سلامت جسمی روانی کارکنان همراه با برگزاری کارگاه های آموزشی در این زمینه از جمله موارد دیگر ذکر شده توسط ایشان بود.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 238010
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *