سه شنبه 27 شهریور 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 09:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 112
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر علیزاده: دانشکده علوم پیراپزشکی دانشکده جوان است و ما با استفاده از این پتانسیل و الگوبرداری از پیشکسوتان شاهد پیشرفت شایانی در این دانشکده خواهیم بود.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.
 
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ در سالن جلسات برگزار شد. 
 
دکتر علیزاده در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تسلیت روزهای پایانی ماه صفر، گفت: امیدوارم در این ایام باقی مانده از این ماه بتوانیم از فیوضات آن بهره ببریم.
 وی افزود: دانشکده علوم پیراپزشکی دانشکده جوان است و ما با استفاده از این پتانسیل و الگوبرداری از پیشکسوتان شاهد پیشرفت شایانی در این دانشکده خواهیم بود. 
ایشان در ادامه موضوع آمادگی برای آغاز سال تحصیلی را بسیار مهم دانست و از آماده‌سازی کلاس‌ها و آزمایشگاهها و سایر امکانات جهت برگزاری بهتر کلاس های آموزشی در روزهای آتی خبر داد.
 
وی همچنین بر همفکری در خصوص وضعیت دپارتمان و توزیع نیروی انسانی و هیئت علمی در واحدها تاکید کرد و افزود: یکی از اولویت‌های دانشکده تکمیل دپارتمان‌ هیئت علمی و کارشناسان واحد ها می‌باشد که هرچه زودتر به استاندارد های خود نزدیک تر شود.
 
رئیس دانشکده از پیشرفت بازسازی ساختمان آزمایشگاه جامع دارالفنون و انجام اقدامات پایانی ساختمان خبر داد و در ادامه خرید اقلام آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی را از اولویت‌های دانشکده دانست.
 
دکتر علیزاده در حوزه فرهنگی بر برگزاری پیاده‌روی هفتگی با شروع سال تحصیلی تاکید کرد و از لزوم برنامه‌ریزی در خصوص هفته تربیت بدنی و جشنواره ورزشی سخن گفت.
 
ایشان از مدیریت و بررسی سیستم شعاع و کارت زنی برای اعضای هیئت علمی و از لزوم اقدام در این مورد به صورت مصوبه هیئت رئیسه سخن گفت.
 
شرح آیین نامه استخدام اعضای هیئت علمی و تسهیل ارتقاء آنان، نظام رتبه‌بندی و رنکینگ دانشگاه در حوزه بین الملل و برنامه‌ریزی حضور عملیاتی اعضای هیئت علمی در دانشگاه به عنوان مسئول عملکرد درمانی و بهداشتی، از دیگر موضوعات مطرح شده توسط دکتر علیزاده بود. 
 
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده، گزارشی از جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشکده ارائه داد و سپس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای روند انتخاب واحد و آغاز سال تحصیلی سخن گفت.
 
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده، ضمن توضیح آیین نامه رفتار حرفه‌ای دانشجویان بین الملل از برگزاری کلاس‌های توانمندسازی برای این دانشجویان خبر داد.
 
دکتر قاسم رجبی واسوکلائی ؛ معاون اداری مالی دانشکده، گزارشی از روند بهسازی فضاهای آموزشی دانشکده، آماده سازی ساختمان آزمایشگاه جامع دارالفنون و خرید لوازم کمک آموزشی گروه‌های آموزشی دانشکده ارائه داد. 
 
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده، گزارشی از جلسه شورای پژوهشی دانشگاه و طرح‌های مصوب شده در این جلسه ارائه داد. وی در ادامه در خصوص توسعه همکاری‌های بین دانشکده‌ها و سایر مراکز تحقیقاتی و بیمارستان‌ها مطالبی را بیان نمود.
 
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، در خصوص برنامه‌ریزی آغاز سال تحصیلی و گزارش آسیب‌های دانشجویی مطالبی را بیان کرد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 276635
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *