• تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 10:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 234
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه کارگروه مهارتکده علوم پیراپزشکی

اولین جلسه کارگروه مهارتکده علوم پیراپزشکی، برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه مهارتکده علوم پیراپزشکی، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علووم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، اولین جلسه کارگروه مهارتکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در سالن جلسات، برگزار شد. 
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن تشکر از زحمات اعضای مهارتکده در راه اندازی این مجموعه، بر اجرای برنامه های آموزش مداوم از طریق مهارتکده تأکید کرده و راهکارهای استفاده از ماده های ۴۵ و ۴۷ اساسنامه آن به عنوان مسیرهای مالی برای پرداخت هزینه ها را بررسی کرد.
دکتر رضا صفدری؛ مدیر گروه مدیریت اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی، ضمن تشکر از دکتر علیزاده برای ایجاد نوآوری های اخیر در دانشکده، بر تعیین رابطین گروه های آموزشی جهت تعامل با مهارتکده علوم پیراپزشکی به عنوان یکی از اقدامات استمرار بخش این مجموعه، تاکید کرد. 
دکتر آزاده امیدخدا؛ عضو هیئت علمی دانشکده، نکاتی را درخصوص ارزیابی صلاحیت اساتید پیشنهادی خارج از مجموعه دانشگاه، مطرح کرد.   
دکتر زهرا آزاد؛ عضو هیئت علمی دانشکده و سرپرست مهارتکده علوم پیراپزشکی، گزارشی از فعالیت های انجام شده از جمله تدوین اساسنامه، طراحی لوگو، فراهم کردن زیرساخت برای اطلاع رسانی و مدیریت اجرای برنامه های مهارت آموزی، برنامه ریزی کارگاه های پیشنهادی برای دو ماه آتی و ایجاد تقویم مهارتکده، ارائه داد.
صفورا امیدی؛ سرپرست امور مالی نیز از لزوم تدوین جدول برآورد درآمد و هزینه ها، نکاتی را بیان کرد. 
اجرای کارگاه های پیشنهادی انجمن های علمی دانشجویی با همکاری مهارتکده، چگونگی صدور گواهی ها و نحوه تقدیر از اساتید مدعو خارج از کشور از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 243467
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *