پنجشنبه 14 تیر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 13:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نمایندگان حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده علوم پیراپزشکی

نمایندگان حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تهران از فعالیت های انجام شده دانشکده علوم پیراپزشکی در این حوزه، بازدید کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، ارزیابان حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تهران از فعالیت های انجام شده در این دانشکده در این حوزه با حضور دکتر قاسم رجبی واسوکلائی ؛ معاون اداری مالی دانشکده، ارزیابان حوزه صیانت دانشگاه و سایر اعضا، سه شنبه ۱۲ تیرماه 1403 از این دانشکده بازدید به عمل آوردند.
 
هر ساله تیم بازرسی با هدف اقدامات و عملکرد با اولویت تکریم ارباب رجوع توسط شاخصه ها و دستورالعمل های خود، وضعیت دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب رجوع را در سطح دانشکده ها و بیمارستان ها، مراکز تحقیقات و... دانشگاه را مورد بررسی قرار می دهد. 
 
در این جلسه دکتر قاسم رجبی معاون مالیو اداری دانشکده ، ضمن ارائه گزارشی از شاخص ها، دستورالعمل های صیانت، فعالیت ها و عملکرد دانشکده از جمله حفظ مرجعیت علمی، بین المللی سازی، ارتقای کرامت ونگهداشت مطلوب منابع انسانی، نگرش و انجام اقدامات رسیدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم، اجرای مدل استقرار مشارکتی، متعهد به صیانت از منابع فیزیکی و مالی، توسعه فعالیت‌های بین رشته‌ای و بین دانشکده‌ای، هوشمندسازی و همینطور تحول در برنامه آموزشی بر اساس تربیت دانشجویان رسالت محور؛ به سوالات ارزیابان در راستای اجرایی سازی شاخص های صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشکده بر طبق شاخص‌های کمیته پاسخ داده شد.
در پایان ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از ساختمان های دانشکده علوم پیراپزشکی، واحدهای اداری و مالی، اداره آموزش، وب سایت، کلاس ها و امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.
  • گروه خبری : معاونت مالی اداری,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 270211
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری