• تاریخ انتشار : 1402/04/30 - 09:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 206
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با محوریت بررسی تفاهم نامه مالی سال 1402 برگزار شد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با محوریت بررسی تفاهم نامه مالی سال 1402 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم پیراپزشکی، نشست هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و سایر اعضا، سه شنبه 27 تیر 1402 در سالن جلسات برگزار شد.
رئیس دانشکده در ابتدای صحبت های خود با اشاره به اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط معاونت دانشجویی فرهنگی و واحد روابط عمومی دانشکده در گرامیداشت مناسبت های دینی و مذهبی، از دست اندرکاران این برنامه ها قدردانی کرد.
وی همچنین با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزای اهل بیت (ع)، اقدامات انجام شده درخصوص فضاسازی و سیاهپوشان دانشکده را بسیار ارزشمند توصیف کرد و برای تمامی همکاران آرزوی قبولی طاعات و عزاداری ها در این روزهای عزیز را نمود.
دکتر علیزاده در ادامه ضمن ارائه گزارشی از جلسه بررسی تفاهم نامه مالی سال 1402 دانشکده علوم پیراپزشکی در معاونت توسعه دانشگاه، بر پیگیری دقیق و روزانه مفاد برنامه 4 ساله دانشکده، به ویژه برنامه های مورد نظر در حوزه بهسازی ساختمان ها و فضای فیزیکی تاکید کرد.
تاکید بر مدیریت مصرف انرژی و تشویق همکاران به صرفه جویی در مصرف برق با توجه به فرارسیدن فصل گرم سال از دیگر مطالب مطرح شده توسط رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی بود.
در ادامه این نشست، دکتر مرجان قاضی سعیدی معاون آموزشی دانشکده درباره پیگیری های صورت گرفته برای تامین کلاس های آموزشی، ارتقاء فعالیت های دفتر توسعه آموزش دانشکده، راه اندازی مراکز نوآوری در آموزش در سطح دانشگاه، نامه های دریافتی درخصوص مجازی سازی آموزش و برنامه های آموزشی مبتنی بر شبیه سازی، گزارشات مرتبط با برگزاری آزمون های پایان سال تحصیلی، لزوم کسب امتیاز پژوهشی و فناوری در فرآیند ارتقاء رتبه اساتید و اعضای هیئت علمی و ارزشیابی عملکرد مدرسین و اعضای هیئت علمی مطالبی مطرح کرد.
دکتر بهرام نیک منش معاون پژوهشی دانشکده نیز ضمن تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری اساتید جوان با حوزه پژوهشی، درخصوص بهسازی فضای فیزیکی کتابخانه دانشکده و برگزاری مدارس تابستانه پژوهشی ویژه دانشجویان ایرانی، نکاتی را عنوان کرد.
همچنین دکتر سید هادی موسوی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، درباره بهسازی و مدیریت نمازخانه های دانشکده، برگزاری مراسمات ویژه ماه محرم و تعامل با خیرین حوزه سلامت، توضیحاتی ارائه داد.
دکتر نسرین دشتی معاون بین الملل دانشکده نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فراغت از تحصیل دانشجویان بین الملل و جذب دانشجویان جدید پس از برگزاری مصاحبه های حضوری به زبان انگلیسی، درباره همکاری با دانشگاه USQ استرالیا و تهیه کوریکولوم مقطع دکتری دوره ICU نکاتی را بیان کرد.
دکتر افضل شمسی مشاور اجرایی و فرهنگی دانشکده نیز از برگزاری جشنواره فوریت های پزشکی در سطح استان تهران در ماه های آینده خبر داد و در ادامه صحبت های گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جذب خیرین سلامت در حوزه ارائه خدمات دانشکده علوم پیراپزشکی مطرح نمود.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 240372
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *