یکشنبه 15 مهر 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/07/24 - 12:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر علیزاده بر اعتباربخشی داخلی گروه‌های آموزشی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای هر گروه تاکید کرد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه بر تجهیز کتابخانه تخصصی دانشکده و واحد مهارت‌های بالینی، پیگیری منظم امور مربوط به گروه‌های آموزشی و برگزاری جلسات ادواری مدیران گروه‌ها تاکید کرد.
ایشان همچنین نکاتی در خصوص اعتباربخشی داخلی گروه‌های آموزشی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای هر گروه بیان نمود.
در ادامه رئیس دانشکده از تکمیل کادر مدیران میانی معاونت‌های پژوهشی و بین‌الملل خبر داد.
ایشان همچنین گفت: رعایت مفاد آیین نامه پوشش حرفه‌ای مشارکت تمام اعضای دانشکده را می طلبد.
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده، گزارشی از بازدید اعضای بورد اتاق عمل از این گروه در دانشکده و پیگیری نتایج و موارد لازم جهت ارسال به این بورد ارائه داد.
ایشان در ادامه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی برای حضور اعضای گروه‌های آموزشی به صورت منظم و مدون در جلسات هیئت رئیسه مطرح کرد.
وی همچنین در خصوص پیگیری مشکلات کلاس‌های آموزشی و کارآموزی دانشجویان مطالبی را مطرح نمود و سپس بر معرفی اساتید شاخص در حوزه تعهد حرفه‌ای برای جشنواره ابن سینا تاکید کرد.
همکاری با دانشگاه سبطین، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در فصل زمستان، برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئولین معاونت بین الملل دانشگاه و همکاری با دانشگاه USQ استرالیا از جمله موارد مطرح شده توسط دکتر نسرین دشتی ؛معاون بین الملل دانشکده بود.
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده از برگزاری کارگاه‌های اخلاق حرفه‌ای با همکاری مهارتکده علوم پیراپزشکی (دارالفنون) در آینده نزدیک خبر داد و در ادامه نکاتی در خصوص پیگیری تدبیرات لازم برای پیشگیری از حملات سایبری در دانشکده مطرح نمود.

دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، گزارشی از جلسات تبیین آیین نامه پوشش حرفه‌ای ویژه مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی ارائه داد و سپس در خصوص پیگیری مشکلات خوابگاه دانشجویان دارای سنوات تحصیلی و پیگیری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود در اردوی مشهد، مطالبی را بیان کرد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 248417
مرضیه خضری
Author:

مرضیه خضری

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings