پنجشنبه 29 شهریور 1403
لوگو

دانشکده علوم پیراپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 09:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر صابر سلطانی به سمت سرپرست مدیریت درمان دانشکده علوم پیراپزشکی

دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده در حکمی دکتر صابر سلطانی را به سمت سرپرست مدیریت درمان دانشکده علوم پیراپزشکی منصوب کرد.

 
 
به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده در حکمی دکتر صابر سلطانی؛ پژوهشگر غیر هیئت علمی گروه علوم آزمایشگاهی را به سمت سرپرست مدیریت درمان این دانشکده علوم پیراپزشکی منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر صابر سلطانی پژوهشگر غیر هیئت علمی محترم
با سلام و احترام؛
دانشکده علوم پیراپزشکی به عنوان مرجع ارائه خدمات تشخیصی، فناوری اطلاعات سلامت و علوم مراقبتی، نقش اثر گذاری در نظام مراقبت عمومی و تخصصی سلامت بر عهده دارد. این دانشکده با توجه به ظرفیت های تخصصی منابع انسانی و دانشی در قالب مسئولیت اجتماعی و در راستای مدیریت و صیانت موثر منابع، خلق درآمد، تخصصی سازی آموزش دانشجویان، برند سازی و چابک سازی، خدمات کم نظیری در علوم تشخیصی و مراقبتی به جمعیت تحت پوشش دانشگاه، بیمارستان ها و شبکه بهداشت ارائه می نماید. 
با عنایت به مصوبه ششمین نشست دوره ششم شورای دانشگاه مورخ 28/05/1403 و نامه شماره 2857/11/1403 مورخ 10/06/1403 و نظر به تعهد و توانمندی جنابعالی به عنوان سرپرست مدیریت درمان دانشکده علوم پیراپزشکی منصوب می گردد. 
انتظار می‌رود با تعامل سازنده با اعضای هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی و بیمارستان ها و شبکه بهداشت، جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی، بر اساس ضوابط و مقررات حوزه درمان؛ در جهت برنامه راهبردی و عملیاتی دانشکده اقدامات موثری انجام دهید. 
امید است با اتکال به خداوند متعال راستای توسعه و پیشرفت دانشکده موفق باشید. 
دکتر شعبان علیزاده 
رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 277632
مرضیه خضری
تهیه کننده:

مرضیه خضری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *