متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 17:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آموزشی سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی

دکتر ترابی: پروژه های تامز در سینا رسانه از مدل خانه برند استفاده می کنند

مهارتکده دارالفنون با همکاری سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران و دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشکده علوم پیراپزشکی، اولین اولین کارگاه آموزشی سرآمدی اعضای هیات علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی را برگزار کردند.

مهارتکده دارالفنون با همکاری سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران و دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشکده علوم پیراپزشکی، اولین اولی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در کارگاه 20 دی 1402 در سالن شورای دانشکده پیراپزشکی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه این کارگاه،  هدف از برگزاری کارگاه را آشنایی بیشتر اعضای هیئت علمی با ابعاد برنامه های دانشگاه دانست و افزود: در این کارگاه در خصوص توسعه اطلاع رسانی و معرفی ارزش ها و فعالیت های اعضای هیئت علمی بحث شد.
وی با اشاره به محورهای کارگاه گفت: در این دوره موضوعات مربوط به وب سایت یکپارچه دانشگاه،  cv اعضای هیئت علمی و همچنین جایگاه سایت شخصی اعضای هیئت علمی مورد بررسی قرار گرفت.  
مدیر روابط عمومی دانشگاه، در ارتباط با مدل معماری برند گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از مدل خانه برند استفاده می کند تا برند مادر بتواند ارزشهای خود را در واحدهای زیرمجموعه معرفی و به مخاطبان کمک کند که با ابعاد مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشتر آشنا شوند.
دکتر ترابی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین کارگاه هایی بتواند موجب  همراهی بیشتر خانواده بزرگ دانشگاه در معرفی فعالیت عظیم دانشگاه باشد و به ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی کمک کند.
توضیح اینکه اولین کارگاه یک روزه «کارگاه آموزشی سرآمدی اعضای هیات علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی» ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه، دارای امتیاز توانمندسازی است. در این دوره دکتر زهرا سادات آزاد و دکتر مرتضی نصیری دبیران علمی این کارگاه بودند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 256462
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

تصاویر

تنظیمات پس زمینه