Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 12:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی یکشنبه 1403/04/17

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده علوم پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پیراپزشکی با حضور دکتر شعبان علیزاده ؛ رئیس دانشکده و سایر اعضا، یکشنبه 17 تیر ۱۴۰۳ در سالن جلسه برگزار شد.
دکتر علیزاده در ابتدای سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، این مهم را باعث همدلی و یکدلی مردم دانست.ایشان در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شروع ماه محرم، گفت: امیدواریم با اقتدا به اسوه معصومین و ائمه اطهار به صورت واقعی و نه ظاهری فرهنگ حسینی را در زندگی خود جاری کنیم و رنگ واقعی تاسوعا و عاشورا و زندگی حسین گونه در روزهای ما ادامه داشته باشد.
وی از انجام فعالیت‌های فرهنگی ویژه این ایام همچون برگزاری روزانه مراسم قرائت زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم خبر داد.
رئیس دانشکده در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع گفت: ما به عنوان هیئت رئیسه و نمایندگان دانشکده در بحث حقوق کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع که از نظر دینی حق الناس و از نظر اداری صیانت است، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌ها در حداقل زمان را باید در اولویت قرار دهیم و نظارت بر انجام کارها، پاسخ دهی به نامه‌ها و پیگیری حق مردم از جمله نکاتی است که باید با دقت بیشتری در دانشکده انجام شود.وی در ادامه به تشکیل ستاد اربعین دانشگاه اشاره کرد و افزود: سیر قانونی ماموریت‌ها، آزادسازی و روند انجام این امور صرفا با تایید دبیر ستاد اربعین دانشگاه انجام خواهد شد.
ایشان همچنین نسخه فیزیکی کتابچه "روایت پیشرفت در دانشگاه" را در جلسه ارائه کرده و ضمن اشاره به فعالیت های مهم انجام شده در دانشگاه گفت: روایت پیشرفت دانشکده علوم پیراپزشکی که در این کتابچه ذکر شده است حاصل چند دهه فعالیت و زحمات تمامی همکاران و کارکنان دانشکده و دانشگاه بوده و قطعا در ادامه مسیر نیز با تداوم همکاری کارکان دانشکده پررنگ تر خواهد شد.
دکتر مرجان قاضی سعیدی ؛ معاون آموزشی دانشکده در خصوص نیازسنجی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی مختلف در دانشکده نکاتی را مطرح کرد و سپس از لزوم تشکیل کارگروه رفتار حرفه‌ای و مدیریت مطلوب تقاضاهای دانشجویان بین‌الملل سخن گفت.
دکتر نسرین دشتی ؛ معاون بین الملل دانشکده، از تعامل معاونت بین‌الملل و گروه‌های آموزشی در راستای جذب دانشجوهای بین‌الملل گروه هوشبری و اقدامات صورت گرفته در به روز رسانی اطلاعات دانشکده علوم پیرا پزشکی در سایت معاونت بین‌الملل دانشگاه مطالبی را بیان نمود.
دکتر قاسم رجبی واسوکلائی ؛ معاون اداری مالی دانشکده گزارشی از بازدید صیانت از حقوق شهروندی که توسط نمایندگان مدیریت بازرسی دانشگاه انجام شد، ارائه داد. پرداخت مبتنی بر عملکرد، راهبردهای ارزیابی عملکرد کارکنان و روند پیشرفت آزمایشگاه جامع تشخیصی دارالفنون از دیگر موضوعات مطرح شده توسط معاون اداری مالی بود.
دکتر بهرام نیک منش ؛ معاون پژوهشی دانشکده، گزارش جامعی از ساماندهی کتابخانه، راه‌اندازی و تکمیل کتابخانه الکترونیک در دانشکده ارائه داد.
دکتر سید هادی موسوی ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، در خصوص اقدامات فرهنگی در ایام ماه محرم توضیحاتی را بیان کرد و سپس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی دانشجویی خبر داد.
دکتر افضل شمسی ؛ سرپرست مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، در خصوص ساز و کارها و استانداردهای لازم برای جذب دانشجویان بین‌الملل گروه آموزشی هوشبری توضیحات جامعی را ارائه داد.

 

 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 270687
کلمات کلیدی
مرضیه خضری
Author:

مرضیه خضری

تصاویر

Theme settings